پدر قربانی ضربات پسر شیشه ای اش شد
چهارشنبه شب گذشته، جوان ۲۷ساله معتاد که همه مواد مخدرش را ۳ساعت قبل مصرف کرده بود، دوباره به فکر تامین هزینه اعتیادش افتاد تا برای مصرف شب «شیشه» بخرد.
 چهارشنبه شب گذشته، جوان ۲۷ساله معتاد که همه مواد مخدرش را ۳ساعت قبل مصرف کرده بود، دوباره به فکر تامین هزینه اعتیادش افتاد تا برای مصرف شب «شیشه» بخرد. این جوان بیکار که قبلا نیز به جرم اعتیاد و حمل موادمخدر زندانی شده بود، باز هم تصمیم گرفت تا با ایجاد سروصدا و کتک کاری مادرش را وادار کند که پولی برای خرید مواد بدهد.

او با حالتی خشمگین سراغ مادرش رفت و درحالی که وانمود می کرد به شدت خمار و عصبانی است با او درگیر شد تا پولی برای خرید شیشه به او بدهد. مادر که برای حفظ آبرو نمی خواست همسایگان متوجه ماجرا شوند مبلغ ۳۰هزار تومان تهیه کرد، ولی جوان شیشه ای او را به باد کتک گرفت و گفت: این پول فقط کرایه خودرو می شود تا نزد قاچاق فروش بروم.

مادر که همه راه ها را به روی خود بسته می دید با التماس از فرزند 27ساله اش خواست آرام باشد تا او مبلغی دیگر را از همسایه اش قرض بگیرد. در همین گیرو دار بود که پدر متوجه ماجرا شد و از اتاق بیرون آمد.او که نمی توانست توهین و فحاشی ها را نسبت به همسرش تحمل کند، سیلی به گوش فرزندش زد و گفت: این سروصداها چیست که به راه انداخته ای؟ ... اما معتاد شیشه ای دیگر اجازه نداد سخن پدر تمام شود و با تمام قدرت او را هل داد.

وقتی پدر ۵۸ساله، روی زمین افتاد، او لگد بسیار محکمی به شکم پدرش زد و پس از آن هم دوان دوان به طرف اتاقش رفت و با چماق بیرون آمد. جوان معتاد درحالی که پدرش نقش بر زمین بود چنان ضربه ای هولناک به او وارد کرد که پدر از هوش رفت. اعضای خانواده که شاهد این ماجرا بودند به کمک مرد ۵۸ ساله شتافتند و با ریختن آب روی صورت، وی را به هوش آوردند. آن شب مرد میانسال از درد به خود می پیچید تا این که صبح روز بعد برای مداوا به مرکز درمانی رفت و به دلیل وخامت حالش بستری شد.

اما او پس از ساعت ها جدال با مرگ، قربانی ضربات پسر شیشه ای اش شد و جان خود را از دست داد. این گزارش حاکی است: در پی اعلام مرگ مشکوک مرد ۵۸ ساله به قاضی ویژه قتل عمد، بلافاصله تحقیقات قضایی از سوی قاضی سید جواد حسینی دراین باره آغاز و مشخص شد که مرد میانسال به دلیل عوارض ناشی از اصابت جسم سخت و پارگی روده جان باخته است بنابراین به دستور مقام قضایی، ماموران انتظامی به روستای جیم آباد در اطراف مشهد (محل وقوع جنایت) عزیمت کردند و پسر مقتول را  دستگیر کردند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: روزنامه اعتماد

مطالب پیشنهادی :
60 کیلو تریاک در خودروی حمل متوفی +تصاویر
دعوت مردم برای برگزاری جشن هسته ای
در بزرگراه حکیم دیوار صوتی نصب می شود
احتمال تمدید ۲ روزه مذاکرات هسته ای وین
رزمی‌ کار سرشناس در باند سارقان!