تعویض لاستیک و مرگ تلخ راننده در بزرگراه نواب
راننده خودرو پیکان برای تعویض لاستیک خودرو در حاشیه بزرگراه توقف کرده بود که عدم استفاده از علام هشدار دهنده و کم توجهی راننده سواری پراید به جلو، موجب بروز این حادثه می شود
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخورد سواری پراید با یکدستگاه پیکان که در حاشیه بزرگراه نواب صفوی توقف کرده بود، موجب مرگ راننده خودرو سواری پیکان شد.

سرهنگ 'عین الله جهانی' با تاکید براینکه توقف خودرو در حاشیه بزرگراه ها ممنوع است، افزود: این بامداد امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه نواب در محدوده پارک ولایت روی داد که بر اثر آن راننده خودرو متوقف شده در حاشیه بزرگراه جان خود را از دست داد.

وی اظهار کرد: راننده خودرو پیکان برای تعویض لاستیک خودرو در حاشیه بزرگراه توقف کرده بود که عدم استفاده از علام هشدار دهنده و کم توجهی راننده سواری پراید به جلو، موجب بروز این حادثه می شود.

سرهنگ جهانی، وقوع این سانحه را عدم توجه راننده خودرو پراید به جلو اعلام کرد و از رانندگان وسائط نقلیه خواست قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را بدقت رعایت کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: در صورت توقف اضطراری در حاشیه بزرگراه ها، استفاده از علائم ایمنی و هشدار دهنده به عنوان عاملی برای پیشگیری از بروز سانحه، بسیار مهم است.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

مطالب پیشنهادی :
سرقت خودرو و گروگانگیری ناخواسته جوان دانشجو!
این هم از اینترنت آقای وزیر! + عکس
مخالفان! شجاعت عذرخواهی دارید؟
امدادخودروها ساماندهی می‌شوند
قتل آهنگساز کرجی با 154 ضربه چاقو + عکس