بازداشت 3 عضو خانواده قاتل معلم بروجردی
با فرار وی، تحقیقات گسترده پلیس آگاهی برای دستگیری این متهم پانزده ساله آغاز شد، اما با گذشت سه روز از وقوع این جنایت هولناک هنوز موفق به دستگیری وی نشده اند.
با گذشت 5 روز از وقوع قتل معلم بروجردی به دست شاگرد پانزده‌ساله‌اش، پلیس هنوز موفق به دستگیری قاتل نشده است. ماموران در ارتباط با این پرونده سه عضو خانواده متهم را بازداشت کرده‌اند و تحقیقات از آنها آغاز شده است.

عامل جنایت پسری پانزده ساله به نام «محمد» است که ساعت 11 صبح اول آذر امسال زمانی که معلمش محسن خشخاشی در حال تدریس درس فیزیک در دبیرستان حافظی شهرستان بروجرد بود، وارد کلاس شد و وقتی که معلم او را بابت غیبت هایش بازخواست کرد، به سمت وی حمله ور شد و با زدن سه ضربه چاقو به وی جان معلمش را گرفت و گریخت.

با فرار وی، تحقیقات گسترده پلیس آگاهی برای دستگیری این متهم پانزده ساله آغاز شد، اما با گذشت 5 روز از وقوع این جنایت هولناک هنوز موفق به دستگیری وی نشده اند.

برادر مقتول روز گذشته در رابطه با آخرین وضع پرونده گفت: پیکر برادرم به خاک سپرده شد. هنوز مشخص نیست عامل جنایت کجا پنهان شده و پلیس همچنان در جستجویش است، اما آخرین اطلاعات پلیس حکایت از آن دارد که تاکنون سه نفر از اعضای خانواده عامل جنایت در بازداشت به سر می برند و تحقیقات از آنها آغاز شده است.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: asriran.ir

مطالب پیشنهادی :
چرا دانش‌ آموز بروجردی هنوز بازداشت نشده است؟
واکنش لاریجانی به اتهام زنی جنجالی مطهری در مجلس
نحوه پرداخت و رقم یارانه نقدی در سال 94
تصاویر مستهجن ابزار جدید داعش علیه غرب!
بارش باران نیمی از جاده‌های کشور را بست