مهدی هاشمی در بیمارستان بستری شد!
وکیل مدافع مهدی هاشمی گفت: تشکیل و برگزاری دادگاه به عهده ما نیست و هنوز در ارتباط با زمان بعدی جلسه دادگاه به ما ابلاغی داده نشده است.
"محمود علیزاده طباطبایی" وکیل مدافع مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه بعدی دادگاه مهدی هاشمی اظهار داشت: تشکیل و برگزاری دادگاه به عهده ما نیست و هنوز در ارتباط با زمان بعدی جلسه دادگاه به ما ابلاغی داده نشده است.

وی در ارتباط با اینکه برخی اخبار منتشر شده مبنی بر بستری شدن مهدی هاشمی در بیمارستان تصریح کرد: دیروز از این موضوع مطلع شدم و هنوز با وی تماسی نداشته‌ام.

علیزاده طباطبایی تصریح کرد: فکر نمی‌کنم تعداد جلسات دادگاه مهدی هاشمی 15 جلسه باشد و قطعا جلسات دادگاه کمتر خواهد بود.

وکیل مدافع مهدی هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: جلسات بعدی طبق روال همیشه به ادامه دفاعیات اختصاص دارد.
 
گفتنی است: صبح روز یکشنبه 16اردیبهشت 1392 قرار بود اولین جلسه رسیدگی به پرونده اتهامات "مهدی هاشمی" در دادگاه انقلاب برگزار شود که شروع نشده بلافاصله تمام شد چراکه در پی درخواست وكیل مهدی هاشمی از قاضی سراج برای "استمهال" ریاست شعبه اول دادگاه انقلاب با این درخواست موافقت كرد و دومین جلسه رسیدگی به اتهامات وی در 11 مرداد 1393 برگزار شد و در روزهای 11، 12، 27 مردادماه تا  18 آبان ماه در شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی "مقیسه" به صورت غیرعلنی برگزار شد و تا به امروز 19 جلسه را به خود اختصاص داده است.

شایان ذکر است:  یاسر هاشمی برادر مهدی هاشمی در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها درباره اینکه شنیده شد مهدی هاشمی در دادگاه زمین خورده و دچار شکستگی شده است عنوان کرده بود که حال مهدی خیلی خوب است و الحمدلله مشکل خاصی نیست.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:yjc.ir

مطالب پیشنهادی :
سند اشرافی‌گری هاشمی رفسنجانی! + عکس
گروه تروریستی داعش دو زن دیگر را هم اعدام کرد
نحوه پرداخت و رقم یارانه نقدی در سال 94
تصاویر مستهجن ابزار جدید داعش علیه غرب!
همه‌ جانشینان احتمالی وزیر دفاع آمریکا