سقوط دو کارگر به اعماق چاه!
بر اثر تصادف دو دستگاه خودرو در خیابان جنت آباد شمالی، دو کارگر افغانی که در حاشیه خیابان در حال حفاری بودند به داخل چاه سقوط کردند
بر اثر تصادف دو دستگاه خودرو در خیابان جنت آباد شمالی، دو کار افغانی که در حاشیه خیابان در حال حفاری بودند به داخل چاه سقوط کردند.

 ساعت 10و 54 دقیقه صبح امروز ماموران کلانتری 138 جنت آباد از طریق تماس شهروندان با سامانه مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ از برخورد دو دستگاه خودروی سانتافه و وانت پیکان در یکی از خیابان های جنت آباد شمالی‌ مطلع و بلافاصله به همراه ماموران راهور و عوامل آتش‌نشانی عازم محل حادثه شدند.

 ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه خودروی سانتافه با یک خودروی وانت پیکان برخورد کرده که بر اثر این حادثه وانت پیکان از مسیر منحرف و با تجهیزات حفاری که در حاشیه خیابان مستقر بود برخورد می‌کند.

در بررسی های بیشتر ماموران دریافتند پس از برخورد خودرو یک کارگر که در دهانه چاه مشغول کار بود دچار آسیب‌دیدگی شد و یک کارگر دیگر که در درون چاه در عمق 40 متری مشغول حفاری بود پس از برخورد و پاره شدن سیم بکسل کارگر از عمق 40 متری به عمق 50 متری چاه سقوط می‌کند و در همان محل محبوس می‌شود که آتش‌نشانان بلافاصله با تجهیزات کارگر 20 ساله افغانی را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

براساس گزارش سایت پلیس، هر دو کارگر مصدوم شده بلافاصله به بیمارستان منتقل و عملیات پس از ایمن سازی محل در ساعت 11:40 دقیقه به پایان رسید.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی:
نوزاد مرده ای که زنده شد!!!
قیمت های جدید اجاره مسکن در تهران
طلاق زن دوم بعد از آشتی با زن اول!!!
لباس اجباری داعش برای دانش آموزان!!!
زنی، همسایه اش را مثله کرد و پخت!