جنگلهای گلستان در کام آتش!!!
بیش از ۲۲ هکتار از اراضی جنگلی استان گلستان در آتش سوخت.
ابوطالب قزلسفلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: از عصر دیروز تاکنون بیش از ۲۲ هکتار از اراضی جنگلی استان گلستان در آتش سوخت. وی گفت: آتش‌سوزی در چند منطقه جنگلی شهرستان های کلاله و مینودشت همچنان ادامه دارد و نیروها در تلاش برای مهار آتش هستند.

او گفت: دو نقطه از آتش سوزی در اراضی جنگلی شهرستان مینودشت مهار شده اما آتش در دو منطقه پلنگ شهرستان مینودشت همچنان ادامه دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: آتش‌سوزی در منطقه جنگلی صالح آباد شهرستان کلاله از عصر امروز آغاز شده و نیروها در تلاش برای مهار این آتش‌سوزی هستند.

او گفت: با تلاش ماموران و نیروهای امدادی و مردم تاکنون آتش سوزی در اراضی جنگلی کلاله، رامیان، گالیکش و زیارت گرگان مهار شده و تاکنون بیش از 22 هکتار از اراضی جنگلی گلستان در آتش سوخته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: نیروهای مدیریت بحران شهرستان مینودشت با هماهنگی مدیریت بحران و منابع طبیعی استان و شهرستان در تلاش برای مهار آتش در این منطقه هستند.

قزلسفلو گفت: علت بروز این آتش‌سوزی‌ها گرمای چند روز اخیر هوا، بادهای فصلی و حضور دامداران و طبیعت گردان در مناطق جنگلی استان است.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com
منبع: tasnimnews.com

مطالب پشنهادی:
مردی همسرش را از طبقه دوم به پایین پرتاب کرد!!!
مرگ بر آمریکا شعار محوری ماست!
آیا خط تولید دنا متوقف می‌شود؟
مرکل حملات نژادپرستانه به مسلمانان در آلمان را محکوم کرد
زمین لرزه در کرمان!!!