سانحه رانندگی برای همراهان وزیر بهداشت!
اکیپ همراه وزیر بهداشت صبح امروز و در دومین روز از سفر خود به استان کردستان، به منظور بازدید از پروژه‌های پزشکی بانه راهی این شهرستان شده که در راه سنندج به دیواندره دچار سانحه تصادف شدند.
 رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان با انتقاد شدید از برخی رسانه ها در بزرگنمایی حادثه تصادف یکی از خودروهای همراه وزیر بهداشت ضمن تسلیت به خانواده قربانی حادثه، به بیان توضیحات کامل درباره این حادثه و دستاوردهای سفر دکترهاشمی به این استان پرداخت.

محسن بیگلری گفت: متأسفانه در این تصادف جوانی 20 ساله جان خود را از دست داد در حالی که برخی خبرنگاران طور دیگری این موضوع را پوشش دادند که این کار به هیچ عنوان جالب نبود.

او سفر وزیر بهداشت به کردستان را بهترین سفر در طول تاریخ جمهوری اسلامی میان وزارء به این استان دانست و گفت: تنها وزیری که در طول تاریخ قبل و بعد از انقلاب آمده تا از تمام شهرهای کردستان بازدید کند وزیر بهداشت است.

او ادامه داد: این تصادف کاملأ عادی بوده است حتی دردولت قبل مهندس نیک زاد- وزیر اسبق راه و شهرسازی-نیز درجریان سفر کاری، سواربر خودرویش تصادف کرد و روانه بیمارستان شد. پس احتمال این مسایل درچنین سفرهایی دور از ذهن نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه بحثی مطرح شده که اصلأ صحت ندارد و آن این که فاصله دکتر هاشمی با خودروی پشت سری که تصادف کرده حدودا 10 کیلومتر بوده در حالی که وزیر بهداشت حدودا 30 کیلومتر بعد از طی مسافت متوجه تصادف شد.

نماینده مردم سقز و بانه تأکید کرد: این تصادف به هیچ عنوان به وزیر بهداشت بر نمی گردد بلکه باید از وزیر راه و شهرسازی بخواهیم که جاده های کردستان را از این وضعیت در آورد، زیرا برخورداری استان کردستان از خطوط ریلی، هوایی و بزرگراهی تقریبا صفر است واین تصادف نیزمظلومیت هرچه بیشتراین استان درزمینه مسایل مربوطه به حوزه راه وترابری وحمل ونقل را گوشزد کرد.

بیگلری گفت: الحمدالله وزیر بهداشت طی این سفر به هر جایی که می رفتند قول های خوبی دادند، در واقع قول برآورده کردن انتظاراتی که سالیان سال برآورده نشده اند را به ما داده اند که ماهم ممنون هستیم.

او در پاسخ به این که" آیا زمان حادثه درمحل حضور داشته یا نه" بیان کرد: من حدودا 30 کیلومتر قبل از تصادف منتظر وزیر و هیات همراه بودم.

منبع: shafaonline.ir
...................................................................................................................
اکیپ همراه وزیر بهداشت صبح امروز و در دومین روز از سفر خود به استان کردستان، به منظور بازدید از پروژه‌های پزشکی بانه راهی این شهرستان شده که در راه سنندج به دیواندره دچار سانحه تصادف شدند.

خودروی اکیپ همراه حامل بیدارپور معاون بهداشتی علوم پزشکی کردستان و مشاور وزیر بهداشت بود که با یک دستگاه خودروی پژو برخورد می‌کند و طی آن پنج نفر مجروح شدند و یک نفر نیز جان باخت که بیدارپور، معاون بهداشتی علوم پزشکی کردستان نیز از جمله این مجروحان است.

 تمامی مجروحان این حادثه به بیمارستان شهرستان دیواندره منتقل شده‌اند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی:
جیب بری به سبک جدید!! + عکس
تصادف مرگبار زائران ایرانی اربعین حسینی
دعوای خانوادگی به سبک داعش!!! + عکس
استفاده از سم سرخ ممنوع!
خواب شیرین ارزانی!