قتل فجیع در شهرک ولیعصر تهران!!
ساعت 7.5صبح 23 آذرماه رهگذران در بزرگراه الغدیر یافت‌آباد تهران با جسد نیمه‌سوخته زن جوانی روبه‌رو شدند که در گوشه‌ای روی زمین افتاده بود.
ساعت 7.5صبح 23 آذرماه رهگذران در بزرگراه الغدیر یافت‌آباد تهران با جسد نیمه‌سوخته زن جوانی روبه‌رو شدند که در گوشه‌ای روی زمین افتاده بود.

وقتی ماجرای این جنایت آتشین به پلیس مخابره شد خیلی زود بازپرس بستان زاده از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران و تیمی از اداره ویژه قتل پلیس آگاهی خود را بالای سر جسد زن ناشناس رساندند و دیدند زنی 30 ساله نه تنها به طرز فجیعی کشته شده بلکه قاتل با بریدن گوش‌های وی و ریختن نفت روی لباس‌هایش زن جوان را به آتش کشیده و سپس به این بزرگراه انتقال داده است.

در حالی که بازپرس جنایی دستور داده بود تا مشخصات زن نیمه‌سوخته شناسایی  شده و کارآگاهان پرده از جزئیات قتل بردارند همزمان عامل قتل یک راننده آژانس در شهرک ولیعصر دستگیر شد و با اعترافات هولناکی ناباورانه پرده از قتل زن ناشناس برداشت.

قتل راننده آژانس

روز 4 مردادماه سال‌جاری جسد مرد ناشناسی در بزرگراه آزادگان پیدا شد که تجسس‌ها نشان داد قربانی «احسان مقامی» نام داشته و راننده آژانس خودرو در شهرک ولیعصر بوده است که آخرین بار در اقدامی عجیب مسافر خود را ناگهان از خودرویش پیاده کرده بود.

کارآگاهان پی بردند همان روز جنایت، احسان 10 دقیقه پس از سوار کردن یک مسافر از برابر  آژانس، وی را پیش از رسیدن به مقصد پیاده کرده و به طرز مرموزی ناپدید شده است.

وقتی خودروی پراید احسان چند روز بعد و به صورت رها شده در شهرک ولیعصر پیدا شد تجسس‌های کارآگاهان جنایی تهران که با دستور قاضی دادسرای فشافویه واردعمل شده بودند مشخص کرد احسان با مرد 24 ساله‌ای به نام مجید اختلاف مالی شدید داشته و مجید 600 هزار تومان به وی بدهکار بود.

وقتی مجید تحت تعقیب گرفت کارآگاهان با فرار مجید و زندگی پنهانی‌اش روبه‌رو شدند و اقدامات اطلاعاتی برای ردیابی مخفیگاه و پاتوق‌هایش کلید خورد.

همین کافی بود تا مجید ساعت 10و5 شب 24 آذرماه در حالی که سوار بر پرایدی در شهرک ولیعصر تردد می‌کرد به محاصره پلیس درآید و ناچار به تسلیم شد.

سرنخی در مخفیگاه

کارآگاهان که برای یافتن سرنخ‌هایی از قتل راننده آژانس بلافاصله به مخفیگاه مجید رفته بودند در بازرسی‌های خود با سرنخی باور نکردنی روبه‌رو شدند که از بی‌رحم بودن این جنایتکار پرده برداشت و رازگشای دومین جنایت شد.

مأموران در خانه مجید که در شهرک اندیشه قرار داشت به محتویات یک قوطی پر از الکل مشکوک شده و در بررسی‌های بیشتر دیدند دو گوش متعلق به انسان داخل آن قوطی الکل قرار دارد و باتوجه به شکل و شمایل بویژه سوراخ لاله گوش مخصوص گوشواره مطمئن شدند که متعلق به یک زن است.

حل معمای جسد نیمه سوخته زن

وقتی گوشی موبایل زن جوان نیز از خانه مجید به دست آمد این مرد چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: چندماه پیش با زنی به نام معصومه آشنا شدم، وی تنها بود، رابطه ما خیلی زود آشکار شد و رفتارهای معصومه باعث شروع اختلافات شدید من با همسر و خانواده‌ام شد. وقتی از او خواستم از زندگی‌ام بیرون برود نپذیرفت تا اینکه روز قتل با چاقو چند ضربه به معصومه زدم و برای ثابت کردن حرف‌هایم به همسرم، تصمیم گرفتم گوش‌های وی را بریده و به خانه ببرم تا به همسرم نشان بدهم و وی دست از سرم بردارد.

مجید درخصوص قتل راننده آژانس نیز گفت: 600 هزار تومان بدهی باعث شده بود من از دست احسان فراری شوم تا اینکه روز قتل به وی زنگ زدم و خواستم سر قرار بیاید و پولش را بگیرد، وقتی آمد به او گفتم پول ندارم، با هم دعوا کردیم و من با چاقو وی را هدف قرار دادم، سوار بر پرایدش فرار و سپس خودرو را در گوشه‌ای رها کردم.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: روزنامه ایران

مطالب پیشنهادی:
قاتلی که از چوبه دار پایین كشیده شد!!
نان ارزان شد!!
پلیس باید در حمایت از جامعه باشد نه سرکوب جامعه!
عامل گروگانگیری دراسترالیا ایرانی است!! + عکس
جیب بری به سبک جدید!! + عکس