ماجرای عقرب سیاه در خراسان!!
او در حالی که یک قبضه چاقو را در دست می فشرد مرا تهدید به مرگ کرد که طلاهایم را به او بدهم وقتی خواستم مقاومت کنم او بی رحمانه ضرباتی را بر بدنم فرود آورد.
جوان ۱۹ ساله ای که به اتهام سرقت های به عنف و آزار و اذیت چند زن خانه دار، دستگیر شده است در حالی طی اعترافاتی تکان دهنده به ۸ فقره سرقت و آزار نوامیس مردم اعتراف کرد که در یک مورد موفق به ارتکاب جرم نشده است.

اولین پرونده از جرایم سیاه «عقرب سیاه» هنگامی در دایره جرایم مهمه پلیس آگاهی خراسان رضوی شکل گرفت که زن جوانی در حالی که آثار ضربه چاقو بر بازو و پایش نمایان بود به کارآگاهان اداره جنایی گفت: اوایل شب ششم دی به همراه فرزندان خردسالم در منزل بودم که ناگهان پسری از بالای دیوار وارد خانه ام شد.

او در حالی که یک قبضه چاقو را در دست می فشرد مرا تهدید به مرگ کرد که طلاهایم را به او بدهم وقتی خواستم مقاومت کنم او بی رحمانه ضرباتی را بر بدنم فرود آورد. دیگر نتوانستم مقاومت کنم و او گوشواره ها و دیگر طلاهایم را سرقت کرد اما باز هم قانع نشد و از من خواست تا گوشواره های نقره دخترم را نیز از گوش او خارج کنم ولی من گوشواره های او را با نخ به لاله گوشش بسته بودم و از ترس دستانم می لرزید به همین خاطر نمی توانستم گره نخ گوشواره را باز کنم.

آن جوان با بی رحمی تمام چاقو را روی گوش دخترم انداخت و با سرقت گوشی تلفن همراه و طلاها متواری شد. این گزارش حاکی است: در حالی که تحقیقات مقدماتی کارآگاهان با صدور دستوری از سوی سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) درباره ماجرای سرقت به عنف طلاها همراه با ضرب و جرح آغاز شده بود ۲ روز بعد زن افغانی دیگری پرده از ماجرایی هولناک برداشت این زن در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: حدود ساعت ۱۹ شب به همراه ۲ دختر ۴ و ۶ ساله ام و دختر ۸ ساله یکی از بستگانم در منزل بودم که ناگهان جوانی حدود ۱۹-۱۸ ساله چاقویی را زیر گلویم گذاشت و با تهدید به مرگ از من خواست تا طلاهایم را به او بدهم. به شدت ترسیده بودم که او النگوها و گوشواره هایم را سرقت کرد و سپس از دخترانم خواست تا رو به دیوار بنشینند و او ناجوانمردانه در حالی که چاقو را زیر گلویم گذاشته بود مرا مورد آزار قرار داد و گریخت.

گزارش حاکی است: با اظهارات تکان دهنده این زن و به دستور سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی آگاهی) گروهی از کارآگاهان دایره جرایم مهمه به سرپرستی سرهنگ ترابی، مامور دستگیری «عقرب سیاه» شدند. این در حالی بود که کارآگاهان در اولین مرحله از تحقیقات پلیسی خود، دریافتند که ۲ جرم مذکور تقریبا با یک شگرد (بالا رفتن از دیوار فرد نقابدار) رخ داده است به همین دلیل آنان با چهره نگاری های فرضی به بررسی افراد سابقه دار پرداختند اما شاکیان نتوانستند چهره تقریبی او را شناسایی کنند.

 در حالی که بررسی های تخصصی در این باره ادامه داشت ۲ روز بعد یعنی نهم دی نیز پرونده مشابهی به پلیس گزارش شد. شاکی که زن میانسالی بود به کارآگاهان گفت: وقتی آن جوان با چاقو وارد خانه ام شد جیغ کشیدم اما او با چاقو دستم را مجروح کرد و سپس چاقو را زیر گلوی دختر کر و لالم گذاشت که گلوی او نیز بریده شد. با سر و صداهای ایجاد شده پسر ۴ ساله ام از خواب بیدار شد و من که گوشی تلفنم را با مقاومت به او نداده بودم فریاد زدم تماس گرفته ام الان پدرت می آید که آن جوان با شنیدن این جمله فرار کرد و ... در پی سریالی شدن ماجرای «عقرب سیاه» کارآگاهان فعالیت های اطلاعاتی خود را برای شناسایی این فرد، با تمرکز روی افراد با سابقه ادامه دادند و موفق شدند جوانی را که مشخصات ظاهری وی با عقرب سیاه مطابقت داشت شناسایی کنند.

در حالی که تحقیقات پلیس در این باره ادامه داشت شب دوشنبه گذشته جوان ۱۹ ساله ای در منطقه گلشهر مشهد و توسط ماموران انتظامی در حالی دستگیر شد که وارد خانه ای شده بود. دقایقی بعد تحقیقات پلیس نشان داد که او «عقرب سیاه» است. فرمانده انتظامی خراسان رضوی درباره چگونگی دستگیری این جوان گفت: در پی گزارش هایی از سرقت به عنف که در برخی موارد نیز با آزار زنان خانه دار همراه بود، تلاش ماموران انتظامی در کنار کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری متهم آغاز شد تا این که شب دوشنبه شهروندان در تماس با ماموران کلانتری گلشهر از فرار یک دزد خبر دادند. سردار بهمن امیری مقدم افزود: بلافاصله ماموران به محل اعلام شده رفتند و متهم را که در حال فرار از پشت بام بود مشاهده کردند. وی افزود: متهم فراری با وجود تیراندازی پلیس وارد یک منزل مسکونی دیگر شد که با همکاری صمیمانه شهروندان در چنگ قانون گرفتار شد.

رئیس پلیس خراسان رضوی تصریح کرد: بررسی های ماموران بیانگر آن بود که وی همان متهم تحت تعقیب پلیس است بنابراین وی پس از بازجویی های مقدماتی در اختیار کارآگاهان اداره جنایی آگاهی قرار گرفت و تاکنون به ۸ فقره سرقت به عنف و ۳ مورد آزار زنان اعتراف کرده است. سردار بهمن امیری مقدم خاطرنشان کرد: این فرد که ۲ فقره سابقه سرقت و آدم ربایی نیز در کارنامه سیاه خود دارد در یکی از جرایم خشن خود فرزندان زن جوانی را در حمام منزل زندانی کرده و زیورآلات و طلاهای آن زن را ربوده است. وی ادامه داد: در ادامه رسیدگی به این پرونده مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و در یک عملیات هماهنگ توسط ماموران کلانتری گلشهر در منطقه التیمور مشهد دستگیر شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: روزنامه خراسان

 مطالب پیشنهادی:
به آتش کشیدن دختر 13 ساله توسط مرد هوسران!!
توافق ها درباره فیلترینگ شبکه های اجتماعی موبایلی
واکنش ها به نطق علی مطهری/دست چپش زخمی شد!
این بار داعش پاها را قطع می کند(18+)
پیام ویدئویی گروه تروریستی داعش خطاب به آمریکا