آتش سوزی در ساختمان 3 طبقه و نجات 6 نفر
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی ۳ طبقه در بامداد امروز اتفاق افتاد و ۶ نفر از اهالی این ساختمان نجات یافتند.
 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی ۳ طبقه در بامداد امروز اتفاق افتاد و ۶ نفر از اهالی این ساختمان نجات یافتند. سیدجلال ملکی  درباره آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی، اظهار داشت:‌ در ساعت 2 و 28 بامداد امروز حادثه آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی واقع در امامزاده حسن به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران دو ایستگاه همراه با دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد در طبقه اول یک ساختمان مسکونی سه طبقه که هر طبقه آن 90 متر وسعت داشت کاملاً شعله‌ور بوده و دود زیادی ساختمان را فرا گرفته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: ساکنان این ساختمان در وضعیت خطرناکی قرار داشتند که آتش‌نشانان بلافاصله برق و گاز ساختمان را قطع کرده و در دو گروه نسبت به اطفای حریق و نجات اهالی اقدام کردند.

ملکی بیان داشت: در این حادثه 6 نفر از جمله یک پسر بچه، دو دختربچه 8 ساله، دو خانم 27 و 30 ساله و یک جوان 20 ساله دچار دودگرفتگی شدند که عوامل آتش‌نشانی توانستند این افراد را خارج و تحویل عوامل اورژانس بدهند.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: در ساعت 3 و 14 دقیقه بامداد عملیات این حادثه به پایان رسید.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com

 مطالب پیشنهادی:
واکنش ها به نطق علی مطهری/دست چپش زخمی شد!
درآمد هنگفت همراه اول از کارکرد مشترکان!!
توافق ها درباره فیلترینگ شبکه های اجتماعی موبایلی
این بار داش پاها را قطع می کند(18+)
پیام ویدئویی گروه تروریستی داعش خطاب به آمریکا!