بخشش قاتل 43 ساله پای چوبه دار
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوه گفت: قاتل 43 ساله ساوجی امروز پنج شنبه با همکاری خانواده مقتول در پای چوبه دار بخشیده شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوه گفت: قاتل 43 ساله ساوجی امروز پنج شنبه با همکاری خانواده مقتول در پای چوبه دار بخشیده شد. حجت الله درودگر  گفت: این قاتل در شرایطی که اجرای حکم قصاص برایش آغاز شده بود و طناب دار بر گردن معلق در میان آسمان و زمین بود با بخشش خانواده مقتول مهلت مجدد حیات یافت.

او گفت: این قاتل در سال 1378 به عنوان مسافر در خودروی فردی به نام صفر علی فلاح سوار می شود و پس از کشتن وی، خودرو و اموالش را به سرقت می برد. مقتول توسط این محکوم مسموم شده بود که پس از مدتی هوشیاری خود را به دست می آورد و در پی مقاومتش به دست قاتل جان باخته و جسدش در جاده رها می شود.

دادستان انقلاب و عمومی شهرستان ساوه گفت: پرونده این قتل در شعبه 102 جزایی دادسرای ساوه پیگیری شد و در نهایت شعبه 27 دیوان عالی کشور حکم قصاص در محوطه زندان این شهرستان برای قاتل صادر کرد.

درودگر گفت: قاتل به دلیل اجرا شدن حکم تنها چند ثانیه با مرگ فاصله داشت که بلافاصله طناب دار از گردنش بریده شد و با انجام معاینات پزشکی مشکلات سلامت وی رفع شد و به زندان بازگشت.

اولیای دم مقتول بدون دریافت هیچ وجهی اعلام رضایت کردند و فقط مقرر شد مبلغ 150 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط قاتل به بیمارستان کودکان سرطانی وابسته به موسسه خیریه محک واریز و مدارک آن پیوست پرونده شود.

دادستان ساوه گفت: با تلاش های دستگاه قضایی شهرستان به ویژه شورای حل اختلاف امسال افزایش چشمگیر در حوزه بخشش محکومان به قصاص ساوه به چشم می خورد.
 


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com

 مطالب پیشنهادی:
واکنش ها به نطق علی مطهری/دست چپش زخمی شد!
درآمد هنگفت همراه اول از کارکرد مشترکان!!
توافق ها درباره فیلترینگ شبکه های اجتماعی موبایلی
این بار داش پاها را قطع می کند(18+)
پیام ویدئویی گروه تروریستی داعش خطاب به آمریکا!