عشق به دختر مورد علاقه به پایانی خونین ختم شد!
سهراب وارد پارکینگ شد و دکمه دزدگیر ماشینش را زد، همین که برگشت به سمت آسانسور برود، ناگهان با مردی آشنا مواجه شد.
سهراب وارد پارکینگ شد و دکمه دزدگیر ماشینش را زد، همین که برگشت به سمت آسانسور برود، ناگهان با مردی آشنا مواجه شد. خواست با او سلام و علیک کند که با دیدن اسلحه در دست طرف مقابل، زبانش بند آمد.

قبل از این‌که حرفی بزند و علت این برخورد را جویا شود، مرد آشنا به او فرصت نداد و با شلیک گلوله‌ای به زندگی او پایان داد. مرد آشنا بلافاصله از پارکینگ مجتمع مسکونی بیرون رفت و پا به فرار گذاشت.
 
رسیدگی به این پرونده از شامگاه بیست و دوم آذر امسال همزمان با تماس زنی در رابطه با تیراندازی به مرد جوانی آغاز شد. با اعلام خبر، ماموران راهی محل شدند. حادثه در پارکینگ خانه ای در یکی از محله های ماسال رخ داده بود.

ماموران پس از حضور در محل با بدن نیمه جان مردی سی ساله مواجه شدند که در پارکینگ خانه اش هدف شلیک گلوله قرار گرفته بود. مرد جوان به نام سهراب به بیمارستان انتقال داده شد، اما با وجود تلاش کادر درمان تسلیم مرگ شد.

با مرگ سهراب، موضوع به پلیس آگاهی استان گیلان اعلام شد و تحقیقات برای شناسایی عامل جنایت ادامه یافت. در تحقیقات از شاهدان ماجرا، آنها مدعی بودند که پس از شنیدن صدای شلیک، خود را به پارکینگ رسانده و با بدن نیمه جان سهراب مواجه شده اند و مردی را در تاریکی شب دیده اند که پا به فرار گذاشته است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد از قربانی سرقت نشده و ازطرفی باتوجه به آن که آثار ضرب و جرح روی بدن قربانی به چشم نمی خورد احتمال این که آنها قبل از قتل باهم درگیر شده اند وجود نداشت. البته این موضوع را نیز بررسی کارشناسان اسلحه شناسی باتوجه به زاویه تیر تائید کردند؛ چرا که تیر از فاصله مشخصی شلیک شده و قربانی غافلگیر شده بود. در تحقیقات، نخستین فرضیه ای که مطرح شد جنایت با انگیزه انتقامگیری بود.

کارآگاهان سه مظنون را شناسایی کردند و پس از آن مدارکی به دست آمد که نشان می داد، عامل جنایت یکی از همین سه مظنون است.

متهم که بهروز نام داشت، زمانی که با مدارک پلیس مواجه شد به قتل اعتراف کرد و گفت: «مدت هاست به دخترعمویم علاقه دارم اما به من پاسخ منفی داد و به عقد سهراب درآمد. این ازدواج باعث شد از سهراب کینه به دل بگیرم و نقشه قتل او را طراحی کنم. مدتی او را زیر نظر گرفتم و شامگاه روز حادثه در نزدیکی خانه سهراب به کمین نشستم. ساعت 9 شب بود که سهراب به خانه آمد و برای پارک ماشینش به پارکینگ رفت، من هم وارد پارکینگ شدم و به محض این که از ماشینش پیاده شد، تیری به او شلیک کرده و پا به فرار گذاشتم.»

سرهنگ فلاح کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان می گوید: «با اعتراف متهم جوان به جنایت، اسلحه شکاری که با آن قتل را مرتکب شده بود نیز کشف شد. متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.»

وی ادامه داد: «متاسفانه هنوز هستند افرادی که با موضوع شکست در ازدواج یا رابطه های دوستانه برخورد غیرمنطقی انجام می دهند. این دسته از افراد پس از شکست در یک رابطه به جای شناخت اشتباهات خود به دنبال مقصر می گردند و گاهی برای انتقام دست به اقداماتی مانند قتل می زنند و پس از دستگیری متوجه اشتباه خود می شوند که آن زمان دیگر دیر است.»



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: jamejamonline.ir

 مطالب پیشنهادی:
سناریوی هولناک برای از میان برداشتن همسر!!
درآمد هنگفت همراه اول از کارکرد مشترکان!!
توافق ها درباره فیلترینگ شبکه های اجتماعی موبایلی
این بار داش پاها را قطع می کند(18+)
پیام ویدئویی گروه تروریستی داعش خطاب به آمریکا!