گربه سبزوار دستگیر شد!
پلیس شهرستان سبزوار خراسان رضوی با دستگیری سارق حرفه‌ای معروف به گربه پرده از ۸ فقره سرقت مغازه برداشت.
پلیس شهرستان سبزوار خراسان رضوی با دستگیری سارق حرفه‌ای معروف به گربه پرده از ۸ فقره سرقت مغازه برداشت. سرهنگ آزادواری فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت از فروشگاه‌های مواد غذایی در خیابان‌های باهنر، جهاد و امام رضا (ع) شهر سبزوار شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار تیمی از ماموران کلانتری ۱۱این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ آزادواری افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری شریعتی با بررسی شیوه و شگرد به کار رفته در محل‌های وقوع جرم و همچنین رصد دوربین‌های مداربسته مغازه‌های اطراف محل سرقت، سارق را به نام "رجب" معروف به "گربه" شناسایی و دستگیری او را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران کلانتری پس از یک سری تحقیقات نامحسوس پاتوق سارق را شناسایی و با تحت نظر گرفتن محل، سرانجام او را در حال فروختن اجناس مسروقه شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و مواد غذایی شامل زعفران، عسل، کیسه های برنج ۱۰ کیلیویی، تن ماهی و... کشف کردند.

وی ادامه داد: در بازجویی‌های علمی به عمل آمده متهم با مشاهده ادله و مستندات علمی موجود به ۸ فقره سرقت مغازه از طریق تخریب قفل‌های مغازه‌ها اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اشاره به معرفی متهم به دادسرا به کسبه توصیه کرد: از قفل‌های ضد سرقت بر روی در‌های مغازه استفاده کرده و برای قابل روئیت بودن داخل مغازه خود از کرکره مشبک استفاده کنید و زمانی که جهت استراحت به منزل مراجعه می‌کنند در‌های کرکره‌ای را کاملا ببندید.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir

 مطالب پیشنهادی:
عشق به دختر مورد علاقه به پایانی خونین ختم شد!
توافق ها درباره فیلترینگ شبکه های اجتماعی موبایلی
واکنش ها به نطق علی مطهری/دست چپش زخمی شد!
این بار داعش پاها را قطع می کند(18+)
پیام ویدئویی گروه تروریستی داعش خطاب به آمریکا