بازداشت سارقان در حین سرقت خودرو
رئیس کلانتری ۱۲۶ تهران‌پارس از دستگیری سه سارق در حین سرقت لوازم داخلی خودرویی مسروقه در شرق پایتخت خبر داد.
رئیس کلانتری ۱۲۶ تهران‌پارس از دستگیری سه سارق در حین سرقت لوازم داخلی خودرویی مسروقه در شرق پایتخت خبر داد. سرهنگ ضرغام امیری با اشاره به دستگیری سه سارق خودرو در شرق پایتخت اظهار داشت: از مدتی پیش گزارشاتی در خصوص سرقت خودرو و لوازم داخلی آن از سوی شهروندان در اختیار پلیس قرار گرفته بود؛ از این رو تیم ویژه‌ای در کلانتری 126 تهرانپارس به منظور بررسی این گزارشات تشکیل شد.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که سارقان پس از سرقت خودروها اقدام به لخت کردن اتومبیل‌های سرقتی کرده و پس از سرقت لوازم داخل خودرو، همچون ضبط و دیگر وسائل جانبی، خودروهای به سرقت رفته را در نقاط مختلف شهر رها می‌کردند.

رئیس کلانتری 126 تهرانپارس با اشاره به اینکه نحوه سرقت سارقان نشان از حرفه‌ای بودن آن‌ها داشت، گفت: سه شنبه شب گذشته  30 دیماه ماموران گشت کلانتری 126 تهرانپارس در حین گشت زنی خود به یک نفر در حوالی خیابان سراج در حالی که قصد ورود به پارکینگی را داشت مضنون شدند که پس از زیر نظر گرفتن این فرد متوجه تحرکات غیرعادی در داخل پارکینگ شده که در این حین، سه مرد حاضر در پارکینگ با دیدن ماموران اقدام به فرار از دست آن ها کردند.

امیری ادامه داد: ماموران با توجه به تلاش این سه مرد برای فرار از دست پلیس، اقدام به دستگیری آن‌ها کردند و متوجه شدند سه متهم دستگیر شده، سارقان خودرو و لوازم جانبی اتومبیل‌های مسروقه ای هستند که در هفته‌های اخیر دست به چندین سرقت خودرو زده‌اند.

رئیس کلانتری 126 تهرانپارس در پایان با بیان اینکه ماموران هر سه متهم را در زمان لخت کردن یک خودروی پراید سرقتی دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات خود، موفق به کشف یک دستگاه خودروی پراید مسروقه و تعداد متنابهی ضبط و باند خودرو و وسائل جانبی مسروقه اتومبیل از سارقان شدند و همچنین در بازرسی بدنی از متهمان، مقادیری ماده مخدر شیشه نیز به دست آمد که در نهایت هر سه متهم سابقه دار، به همراه پرونده تشکیل شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com

 مطالب پیشنهادی:
موادفروش به قتل مامور پلیس اعتراف کرد
توافق ها درباره فیلترینگ شبکه های اجتماعی موبایلی
واکنش ها به نطق علی مطهری/دست چپش زخمی شد!
این بار داعش پاها را قطع می کند(18+)
پیام ویدئویی گروه تروریستی داعش خطاب به آمریکا