گروهی كه از طريق اينترنت شبکه ای را به نام ايران ضربدری به راه انداخته بودند و در آن به دنبال گسترش رابطه نامشروع خانوادگی بودند...
 
گروهی كه از طریق اینترنت شبکه ای را به نام ایران ضربدری به راه انداخته بودند و در آن به دنبال گسترش رابطه نامشروع خانوادگی  بودند، توسط پلیس امنیت اخلاقی ناجا شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش جهان در پی گزارشات واصله به پلیس امنیت اخلاقی ناجا مبنی بر فعالیت یك گروه اینترنتی موسوم به ایران ضربدری پس از چندین ماه كار مداوم سرانجام كارشناشان فنی پلیس امنیت اخلاقی موفق به ارتباط با یكی از عوامل اصلی این گروه با هویت معلوم شدند كه با انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم، در نهایت تعداد 25 نفر زن و مرد در این رابطه دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.
متهمین دستگیر شده 12 زوج و یك نفر مجرد هستند كه با ورود به اینترنت با زوج‌های دیگر آشنا و با آنها ارتباط برقرار می‌كردند.
اعضای این گروه اقدام به روابط نامشروع خانوادگی و بعضاً در حضور یكدیگر می‌نمودند و در بعضی موارد نیز روابط جنسی چند نفره داشتند.
این در حالی است كه 2 نفر از متهمین زن مذكور ، اقدام به خودفروشی برای كسب درآمد هم می‌كردند.
در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد اكثر متهمین دارای تحصیلات عالیه در مقطع كارشناسی و كارشناسی ارشد بوده و تعدادی از آنان در مشاغل دولتی مشغول به كار می‌باشند و بعضاً دارای فرزند نیز هستند.
متهم اصلی دستگیر شده فردی است به نام فرید كه با همكاری همسرش اقدام به ایجاد سایتی در اینترنت كرده و از این طریق زوج‌های زیادی را جهت فعالیت دعوت به همكاری می‌كرده است. 

پیش از این اسماعیل احمدی مقدم رئیس پلیس ناجا نسبت به گسترش روشهای حیوانی در روابط نامشروع در سطح كشور ابراز نگرانی كرده بود.


 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jahannews.com