مرد 35 ساله به هنگام چيدمان اتاق خواب منزلش، پدر 65 ساله خود را به دليل ايراد گرفتن، با ضربات متعدد تيشه بنايی و چاقو به قتل رساند.

 

 

بامداد روز پنج‌شنبه 13 تیرماه سال‌جاری مأموران كلانتری 112 ابوسعید از وقوع یك فقره درگیری و نزاع خانوادگی با خبر شدند.
مأموران با حضور در صحنه درگیری دریافتند كه پدر و پسر 65 و 35 ساله به نام‌های هوشنگ و سعید با یكدیگر درگیر شده‌اند كه در این درگیری هوشنگ 65 ساله بر اثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.
شهریاری بازپرس جنایی دادسرای امور جنایی تهران بزرگ در خصوص این پرونده گفت: مأموران موفق شدند در صحنه سعید پسر مقتول را دستگیر كنند كه این فرد در بازجویی اولیه به ارتكاب قتل اعتراف كرد.
سعید مدعی شد 8 سال قبل زمانی كه 27 ساله بوده است از دختری خواستگاری كرده اما پدرش با این ازدواج مخالفت كرده و به اجبار یك سال قبل دختری دیگر را به عقد وی درآورده است.
سعید ادامه داد: از همان زمان كینه این اختلاف در میان من و پدرم بوجود آمد و همین امر باعث شد تا شب حادثه پس از درگیری شدید لفظی با وی او را به قتل برسانم.
متهم به قتل در خصوص نحوه قتل پدرش مدعی شد: ابتدا با یك تیشه بنایی چندین ضربه به بدن پدرم وارد كردم اما زمانی كه احتمال دادم این ضربات باعث مرگ وی نشود چاقویی از آشپزخانه آورده با ضربات متعددی به قلب و گردن وی او را كشتم.
شهریاری گفت: با توجه به اعتراف صریح سعید و همچنین شواهد موجود در حال حاضر سعید بازداشت شده و تحقیقات در خصوص زوایای پنهان این پرونده همچنان ادامه داشت تا اینكه صبح امروز سعید در جلسه بازجویی مدعی شد پدرم نه تنها با ازدواج با دختر مورد علاقه‌ام در 8 سال پیش مخالفت می‌كرد بلكه از یك سال پیش با همسرم نیز بد رفتاری می‌كرد.
وی ادامه داد: شب حادثه زمانی كه مشغول چیدن اطاق خوابم به سلیقه همسرم بودم وارد خانه شد و شروع به ایراد گیری كرد من نیز عصبانی شده و در همان محل وی را به قتل رساندم.
منبع:bazyab.ir