در يكی از بوستان‌های شهر ۳ جوان را ديدم كه بلوتوثی را به يكديگر نشان می‌دادند كه با ديدن تصاوير، متوجه شدم دوستم و دختر مورد علاقه‌اش از سوی چند نفر مورد آزار و اذيت قرار گرفته‌اند كه تصوير ۲ نفر از مردان آزارگر را هم شناسايی كردم.
 
 
جام‌جم: روز ۱۵ اسفند ۸۷ مردی با مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان شهریار تماس گرفت و از كشف اجساد یك دختر و یك پسر جوان در باغی متروكه خبر داد.

در پی این تماس، كارآگاهان جنایی با اعزام به محل حادثه ـ كه باغی متروكه در روستای رضی‌آباد بالا بود ـ با اجساد دختر و پسر جوانی مواجه شدند كه ۲ سرنگ نیز كنار آنها دیده می‌شد. با هماهنگی قضایی، اجساد به پزشكی قانونی منتقل شد و كارشناسان پزشكی قانونی نظر دادند دختر و پسر جوان پس از تزریق مواد مخدر جان باخته‌اند. در حالی كه پلیس در جستجوی خانواده جوانان بود، ۲ مرد با حضور در پلیس آگاهی شهرستان شهریار، از گم شدن فرزندانشان خبر دادند.

در تحقیق از آنها مشخص شد، پسر و دختر گمشده به هم علاقه‌مند بوده‌اند و می‌خواستند با یكدیگر ازدواج كنند ولی از یك هفته پیش به طرز مرموزی ناپدید شده‌اند. ماموران كه احتمال می‌دادند اجساد پیدا شده متعلق به ۲ جوان گمشده است، از والدین آنها خواستند تا در پزشكی قانونی حضور یابند كه به این ترتیب هویت این دختر و پسر تایید شد.

در ادامه تحقیق از والدین این دو جوان معلوم شد دختر و پسر جوان معتاد نبوده و اختلافی با خانواده‌هایشان نداشته‌اند. در ادامه تجسس‌های پلیسی، دختری جوان با حضور در اداره جنایی آگاهی شهریار، راز مرگ این دو جوان را فاش كرد.

دختر جوان به پلیس گفت: دختری كه مرده، دوست قدیمی‌ام بود. او می‌خواست با پسر مورد علاقه‌اش ازدواج كند اما یك هفته پیش وقتی به دیدنم آمد، خیلی نگران بود و مدام از خودكشی حرف می‌زد.

وی اضافه كرد: وقتی علت را جویا شدم، گفت كه همراه پسر مورد علاقه‌اش به خانه یكی از دوستان او رفته كه در آنجا مرد صاحبخانه و ۷ نفر از دوستانش وی را مورد آزار و اذیت قرار داده و از این صحنه فیلمبرداری كرده‌اندكه این فیلم در میان جوانان محله بلوتوث شده است.

دختر جوان یادآور شد: در ادامه گفت‌وگو با دوستم متوجه شدم مردان آزارگر، پسرجوان را هم كتك زده و یكی از آنها او را هم مورد آزار و اذیت قرار داده و پس از فیلمبرداری آن را در میان دوستانش پخش كرده است.

آن دو جوان بر سر همین موضوع خودكشی كرده‌اند. به این ترتیب با تشكیل پرونده‌ای در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، جستجوهای پلیسی برای شناسایی عاملان فیلم سیاه آغاز شد تا این كه چند روز بعد یكی از دوستان پسر فوت شده، با حضور در مركز پلیس شهریار اطلاعات جدیدی را در اختیار پلیس قرار داد.

مرد جوان به پلیس گفت: در یكی از بوستان‌های شهر ۳ جوان را دیدم كه بلوتوثی را به یكدیگر نشان می‌دادند كه با دیدن تصاویر، متوجه شدم دوستم و دختر مورد علاقه‌اش از سوی چند نفر مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند كه تصویر ۲ نفر از مردان آزارگر را هم شناسایی كردم. با اطلاعاتی كه مرد جوان در اختیار پلیس قرار داد، جستجوها برای دستگیری اعضای این باند ادامه یافت ولی ماموران موفق به دستگیری آنها نشدند تا این كه بعد از ۲ سال، خرداد سال گذشته ۵ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

متهمان در بازجویی‌های پلیسی، آزار و اذیت دختر و پسر جوان و تهیه فیلم غیراخلاقی از آنها را انكار كردند.

متهمان پس از چند ماه سكوت، چند روز پیش راز اعمال شیطانی خود را فاش كردند. یكی از آنها به پلیس گفت: شب حادثه مهمان خانه مردی به نام ابوذر بودیم كه یك دختر و پسر جوان به آنجا آمدند. ابوذر، مرد جوان را با زور به اتاق برد و با دستور وی، من و دیگر دوستانمان كه مهمان بودیم، دختر جوان را به اتاق دیگری بردیم و پس از كتك زدن، او را مورد آزار و اذیت قرار داده و با فیلمبرداری از این صحنه، اموال همراهش را نیز سرقت كردیم.

متهم یادآور شد: ابوذر نیز پس از آزار و اذیت پسر جوان، به ما ملحق شد. وی افزود: دختر و پسر جوان را كه بی‌هوش شده بودند، با دست و پای بسته در اتاقی زندانی و روز بعد آنها را در حومه شهر رها كردیم و متواری شدیم و برای این كه دختر و پسر جوان از ما شكایت نكنند، فیلم تهیه شده از آنها را در میان جوانان شهر بلوتوث كردیم. در پی اعترافات این متهم، ۴ همدست وی نیز به آزار و اذیت دختر جوان، سرقت اموال و تهیه فیلم غیراخلاقی و پخش آن در میان جوانان اعتراف كردند. بازپرس پرونده، پس از اخذ آخرین دفاع از متهمان، پرونده را به دادگاه كیفری استان تهران ارسال كرد. 
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:jamejamonline.ir