تصاویری از فضای مجلس قبل از نطق علی مطهری
علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی دیروز در نطق پیش از دستور خود به بیان انتقاداتی از صداوسیما، دولت و قوه قضائیه پرداخت.
جلسه دیروز مجلس شورای اسلامی در حالی با نطق علی مطهری به تشنج کشیده شد که هیچیک از خبرگزاری ها و رسانه ها تصویر یا عکسی از لحظات جنجالی مجلس منتشر نکردند و تنها خانه ملت عکس هایی از آرامش مجلس قبل و بعد از نطق مطهری روی سایت خود قرار داد.

علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی دیروز در نطق پیش از دستور خود به بیان انتقاداتی از صداوسیما، دولت و قوه قضائیه پرداخت. وی زمانی که در خصوص حوادث سال 88 و برخورد صداوسیما صحبت می‌کرد به انتقاد از صداوسیما پرداخت چراکه به اعتقاد وی این رسانه در موضوع 9دی راه افراط را در پیش گرفته بود و بر طبل تفرقه می‌کوبید. صحبت‌های مطهری در ادامه به موضوع حصر اختصاص داشت که دیدگاه‌های مطهری به مذاق نمایندگان خوش نیامد تا ادامه نطق او با فریادهای نمایندگان همراه شود.

پس از اینکه علی مطهری در نطق میان دستور خود از غیرقانونی بودن حصر صحبت کرد٬ تعدادی ازنمایندگان با سر دادن شعار مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر منافق به سمت مطهری هجوم بردند.

این در حالی است که تعدادی از نمایندگان سعی داشتند علی مطهری را از پشت تریبون پایین بکشند٬ اما علی مطهری همچنان قصد داشت به نطق خود ادامه دهد.

با ادامه صحبت‌های مطهری، جمع زیادی از نمایندگان دور وی که در جایگاه ناطق ایستاده بود حلقه زدند. این درگیری بین فتح‌الله حسینی و اکبریان نماینده‌های حاضر در صحن با علی مطهری نماینده تهران پیش آمد. محمدحسن ابوترابی‌فرد پس از برهم خوردن نظم مجلس که ریاست صحن را برعهده داشت تنفس کوتاهی را اعلام کرد تا بیش از این جو متشنج نشود.

بعد از این جریانات خبرنگاران و عکاسان از صحن علنی مجلس به بیرون هدایت شدند و به همین خاطر عکسی از لحظات درگیری و تنش در مجلس در هیچ یک از خبرگزاریها منتشر نشده است. تنها خبرگزاری خانه ملت تصاویری از جلسه دیروز مجلس منتشر کرد که مربوط به فضای آرام قبل و بعد از نطق مطهری است.  

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/10/maj111.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/10/maj112.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/10/maj113.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/10/maj114.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/10/maj115.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/10/maj116.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/10/maj117.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/10/maj118.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/10/maj119.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/10/maj120.jpg



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: fararu.com

مطالب پیشنهادی:
تصاویری از پلمپ شدن پدیده شاندیز
2 نماز جماعت در یک نمازخانه!!
داعش یک فروشنده مواد مخدر را اعدام کرد(18+)
پوشاندن سر برای مرد و زن ممنوع!!
قیمت برخی خودروهای داخلی کاهش یافت