همسر بشار اسد
این روزنامه برای اینکه خشم مردم سوریه را برانگیزد نوشت: اسماء الاسد آرزو دارد فرزند خود را مانند پدر بزرگ و پدرش به ریاست جمهوری برساند و برای اینکار نقشه کشیده است
به گزارش سرویس بین الملل جام، روزنامه لندنی "الحیات" (alhayat) گزارش داد در روزهایی که تهدیدهای آمریکا در حمله به سوریه شدت گرفته است روزنامه لندنی "دیلی میل" در مقاله ای با موضوع "اسماء همسر بشار اسد" وی را زنی لاابالی و ولخرج معرفی کرد.
 
زندگی "اسماء الاسد" همسر "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه همواره موضوعی بوده که کنجکاوی رسانه های عربی و غربی را در جهان برانگیخته بود ولی اینبار ظاهرا سناریوی تخریب و از چشم انداختن وی نزد مردم سوریه و جهان در دستور کار این رسانه ها قرار گرفته است، به ویژه اینکه در هفته های گذشته گزارش های زیادی از وی منتشر شد که موسسه های خیریه در دمشق تشکیل داده و مردم آسیب دیده را اطعام کرده و پناه داده است، در میان مردم آمده و سعی می کرد در بحران سوریه خود را از مردم دور نگه ندارد.

روزنامه دیلی میل در راستای تخریب خانوده بشار اسد ادعاهای غیر معقولی کرده و نوشت: همسر بشار اسد که ظاهرا به زیبایی و موقعیت خود خیلی بها می دهد زندگی مرفه و لوکسی برای خود درست کرده و همواره کالاهای خاص و گران قیمت خریداری می کند.

این روزنامه انگلیسی که می گوید اطلاعات خود را از دشمنان بشار اسد که سابقا با خانواده آنها در ارتباط بوده اند، بدست آورده می افزاید: اسما الاسد در روزهایی که مردم سوریه روی خاک می خوابند برای فرزندان خود غذاهای گرانقیمت خارجی می خرد و هزینه زیادی را برای متناسب بودن اندام خود خرج می کند.

این روزنامه مغرض در ادامه می نویسد: اسماء الاسد و فرزندان خود که این روزها در زیر زمینی بتنی که در برابر حمله موشکی آمریکا مقاوم باشد، زندگی می کنند از طریق اینترنت  به خرید لباس های گرانقیمت می پردازد و لوسترهایی از لندن خریده که قیمت آنها به 375 هزار دلار می رسد، وی بسیار لا ابالی است و به آنچه که در کشور می گذرد اهمیتی نمی دهد و طوری رفتار می کند که گویی سالهای سال همسرش در صدر قدرت باقی خواهد ماند.
 
دیلی میل که در گذشته خبر دروغین فرار اسماء الاسد و فرزندانش به لندن را مخابره کرده بود، تشکیل موسسه های خیریه و همدردی با مردم را که بارها از طریق رسانه ها دیده شد، نمی بیند و می نویسد: وی بسیار ظاهر بین است، دارای قلب سنگی است و مردم مصیبت کشیده سوریه را نمی بیند و برای اینکه از جو اخبار جنگ و کشته های زیاد بحران سوریه دور بماند و افکار خود را به این امور مشغول نکند به زندگی مرفه روی آورده است و به خرید و تفریح کردن می پردازد.

این روزنامه برای اینکه خشم مردم سوریه را برانگیزد نوشت: اسماء الاسد آرزو دارد فرزند خود را مانند پدر بزرگ و پدرش به ریاست جمهوری برساند و برای اینکار نقشه کشیده است.
 
پر واضح است در حالی که بسیاری از رسانه های دنیا اعتراف می کنند که محبوبیت بشار اسد و خانواده وی به خاطر ایستادگی در برابر توطئه های خارجی و همدردی با مردم آسیب دیده خود، از ابتدای آغاز بحران سوریه بسیار بیشتر شده است روزنامه دیلی میل و برخی رسانه های دیگر مانند شبکه سعودی "العربیه" با بیان این مطالب قصدی جز تخریب آنها نزد افکار عمومی جهان ندارند.  


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی:
عروس ایرانی حسنی مبارک +عکس
موقعیت تخم مرغ های 9 هزار تومانی!
شباهت تاریخی هاشمی و روحانی
این 16 هزار تن کره کجاست؟!
مشکلی که 60 درصد هواپیماها را زمین گیر کرد