پوشش عجیب فلسطینی ها در نبردهای غزه +عکس
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از پوشش جدید نیروهای مقاومت در نبردهای اطراف غزه در رویارویی با نظامیان صهیونیستی خبر می دهند.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از پوشش جدید و تسلیحات پیشرفته گروههای مقاومت فلسطین در نبردهای نامنظم اطراف غزه خبر می دهند.



بنابر اعلام این منابع گروههای فلسطینی در جنگ سوم غزه، به سلاحهای ویژه تک تیرانداز مجهز شده اند که یکی از پیشرفته ترین انواع آن در سطح جهان محسوب می شود.

این نوع سلاح تک تیرانداز به نام "اشتایر" (Steyr HS.50) اتریشی است که البته در ایران ساخته شده است. این منابع اعلام کردند: اتریش در سال 2005 این نوع تک تیرانداز را به ایران فروخته و ایرانیها سپس آن را به صورت انبوه تولید کرده اند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/04/nbcvgdf1.jpg

منابع فلسطینی با اشاره به اینکه برد موثر این سلاح 1500 متر است ، اعلام کردند: این یکی از بهترین انواع تک تیرانداز در سطح جهان است که حزب الله آن را از طریق دریا به گروههای فلسطینی در غزه رسانده است. منابع صهیونیستی نیز با اشاره به تسلیحات جدید گروههای مقاومت فلسطینی از حضور دو نیروی آموزش دهنده خبره در غزه برای آموزش استفاده از این نوع تسلیحات به گروههای مقاومت خبر داده اند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/04/nbcvgdf2.jpg

نکته مهم دیگر در نبردهای زمینی غزه پوشش جدید نیروهای مقاومت فلسطین است که برای استتار و مخفی شدن در مناطق اطراف غزه مورد استفاده قرار گرفته اند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com

مطالب پیشنهادی :
داعش زن ۲۶ ساله سوری را سنگسار کرد + عکس
بازهم هواپیمای مالزی با 295 سرنشین سقوط کرد+ تصاویر
وزش باد و گرد و خاک از امروز در تهران
سهمیه بنزین تابستانی منتفی شد
رقم باورنکردنی چک مالیات شرکت ایرانسل+ عکس