تقلید کودکان عربستانی از سر بریدن تکفیری ها+ عکس
فیلم منتشر شده در اینترنت نشان می دهد تعدادی از کودکان زیر 10 سال در عربستان سعودی در حال بازی سربریدن هستند.
به نقل از روزنامه الحیات چاپ لندن، در این فیلم نشان داده می شود تعدادی از کودکان در تقلید از فیلم های سر بریدن داعش، سر هم بازی های خود را می برند.



در این بازی تعدادی از کودکان، به عنوان اسیر بر روی زمین نشسته اند و یک کودک هم بالای سر آنها ایستاده و پس از قرائت متن فرضی، اقدام به سربریدن خیالی هم بازی های خود می کند.

انتشار این فیلم باعث شد خطر تقلید خشونت در میان کودکان در کشورهی عربی جدی گرفته شود.

در حال حاضر بسیاری از فیلم های خشونت آمیز مربوط به گروه های افراط گرا از جمله القاعده و داعش، در شبکه های اجتماعی و شبکه های تلویزیونی به طور گسترده ای منتشر می شود.

پیش از این فیلم هایی از صحنه های خشونت آمیز و کشتار افراد به دست گروه های تندرو منتشر شده بود. از جمله وحشتناک ترین آنها می توان به انتشار فیلم های سر بریدن ها در ملاء عام اشاره کرد.

پس از سیطره گروه تندروی داعش بر شهرهایی در شمال عراق، نیروهای داعش شماری از اسیران را قتل عام کردند. علاوه بر این داعش در سوریه هم دست به اقدامات خشن و ضد انسانی زده است.

همزمان شماری از کارشناسان رواشناسی هم از گسترش خشونت میان کودکان هشدار داده اند. آنها هشدار می دهند انتشار تصاویر و فیلم های خشونت آمیز داعش در شبکه های تلویزیونی و اینترنت تاثیرات بسیار بدی در میان کودکان داشته است.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: asriran.ir

مطالب پیشنهادی :
خشم کره شمالی از انتشار یک ویدئو + تصاویر مضحک
ماجرای ممنوع‌البیانی خاتمی به فرانسه رسید
واکنش به خبر تاثیر پارازیت بر طوفان تهران
قیمت جدید تندر 90 کی مشخص می شود؟؟؟
ظریف:‌ بازی مذاکراتی راه و روش ما نیست