دختر آقای رئیس جمهور از خانه فرار کرد!
یک روزنامه انگلیسی گزارش داد دختر ولادیمیر پوتین در پی افزایش خشم هلندی‌ها علیه روسیه به سبب حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در شرق اوکراین، از خانه گرانقیمت خود در غرب هلند فرار کرده است.
 روزنامه انگلیسی میرِر نوشت: یکی از ساکنان شهر "وورسشاتن" در غرب هلند که خانه چند میلیون دلاری ماریا پوتین، دختر ولادیمیر پوتین در آنجا قرار دارد، اظهار داشت که وی و نامزد هلندی‌اش به نام جوریت فاسن، از زمان وقوع حادثه سقوط هواپیمای مسافربری مالزی در شرق اوکراین دیده نشده‌اند.

شهر وورسشاتن در فاصله 20 مایلی فرودگاه شیپهول آمستردام، پایتخت هلند قرار دارد. این فرودگاه همان فرودگاهی است که هواپیمای مالزیایی چند روز پیش از مبدا آن پرواز خود را آغاز کرد.

روزنامه میرِر انگلیس گزارش داد که پیتر بوئرتجیس، شهردار این شهر چند روز پیش اعلام کرد که ماریا پوتین باید از هلند دیپورت شود.

وی تاکید کرده بود: دختر ولادیمیر پوتین در هلند زندگی می‌کند و ما می‌توانیم او را دیپورت کنیم و با انجام این کار پیامی کاملا متفاوت خواهیم فرستاد.

روزنامه میرِر انگلیس گزارش داد بوئرتجیس چندی بعد به سبب این اظهار نظر عذرخواهی کرده است اما فعالان اوکراینی آدرس دختر ولادیمیر پوتین را به روی اینترنت منتشر کرده‌اند و حملاتی نیز به صفحات پوتین و دخترش در شبکه‌های اجتماعی انجام شده است.

مشخص نیست که دختر ولادیمیر پوتین ممکن است کجا رفته باشد و یا اینکه آیا هلند را ترک کرده یا خیر. ولادیمیر پوتین از همسر سابق خود لیودمیلا، دو دختر دارد. محل سکونت اکاترینا دختر دیگر وی فاش نشده است.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
تصاویر برهنه زنان،انگیزه توحش سربازان + تصاویر
حضرت آیت‌الله دیگر چرا دچار لکنت زبان در مقابل قدرتمندان است!!!
حضور تکفیری‌ها در اردبیل
واکنش‌ آمریکا به بازداشت خبرنگار واشنگتن‌پست
بالاخره یکی گفت ، راهپیمایی کافی نیست ...