مشغله این روزهای فرستاده سازمان ملل به غزه، میهمانی مجلل همسر!
تونی بلر در این روزهایی که مردم فلسطین قتل عام می شوند، ترجیح داد مقدمات غافلگیری و شاد کردن همسرش «شری» را فراهم کند،
تونی بلر در این روزهایی که مردم فلسطین قتل عام می شوند، ترجیح داد مقدمات غافلگیری و شاد کردن همسرش «شری» را فراهم کند، از این رو با دعوت از 150 دوست نزدیک خانوادگی که در بین آنها شماری از وزرای سابق حزب کارگر جدید و ثروتمندان و ستارگان بازیگر تلویزیونی بودند این شادی را محقق سازد.

نشریه انگلیسی «میل اون ساندی» در پایگاه اینترنتی خود نوشت این روزها تونی بلر فرستاده صلح خاورمیانه! در حالی روزگار خود را به عنوان یکی از مسئولان پیگیری اوضاع در منطقه خاورمیانه و فلسطین دنبال می کند که از یک سو نوار غزه در آتش جنگ می سوزد و از سوی دیگر خود به مناسبت زاد روز همسرش مراسم جشن پرهزینه ای را جمعه شب گذشته در منزل ییلاقی اش که حدود 6 میلیون پوند انگلیس ارزش دارد جشن گرفته است.

 نشریه انگلیسی در ادامه می نویسد: تونی بلر که باید سعی کند آرامش را بین فلسطینیان و اسرائیلی ها برقرار کند و بخصوص در مواقع بحرانی و جنگی باید تلاش خود را به آتش بس و پایان درگیری ها بین این دو متمرکز کند، کل طول هفته گذشته را سرگرم تدارک دیدن این مراسم و خوش گذرانی با دوستان خانوادگی کرده و در مراسم جشن جمعه شب گذشته بیش از 50 هزار پوند انگلیسی را خرج این جشن خود کرد و غزه و مردمانش را از یاد برد.

میل اون ساندی در بخش دیگری از انتقادهای خود از این مسئول انگلیسی و بین المللی پیگیر پرونده صلح خاورمیانه می نویسد: تونی بلر در این روزهایی که مردم فلسطین قتل عام می شوند، ترجیح داد مقدمات غافلگیری و شاد کردن همسرش «شری» را فراهم کند، از این رو با دعوت از 150 دوست نزدیک خانوادگی که در بین آنها شماری از وزرای سابق حزب کارگر جدید و ثروتمندان و ستارگان بازیگر تلویزیونی بودند این شادی را محقق سازد.

این نشریه انگلیسی در پایان افزود: تونی بلر با این اقدام خود نه تنها همسرش را غافلگیر کرد بلکه جهان را هم با این بی خیالی شگفت زده کرد، چرا که وی بجای رسیدگی به پرونده ای که بیش از 1000 کشته فلسطنی در غزه برجای نهاده سعی کرد، شبی را به دور از درد ملت غزه خوش بگذراند، شبی که به قیمت یکی شدن شب و روز ملت غزه و خونین شدن زندگی مردم در نوارغزه تمام شد.

گفتنی است این مراسم جای داشت به زمان دیگری هم موکول شود، چرا که سالروز تولد «شری» جمعه شب نبود بلکه تولد واقعی او 23 سپتامبر بود.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: entekhab.ir

مطالب پیشنهادی :
سرباز گرفتن به سبک داعش!+ عکس
فوتبال حرفه ای زنجانی و ضراب...
پف فیل خوری نتانیاهو و محمود عباس +تصاویر
جشن تمام شد: عروس و خانواده‌اش جان باختند+عکس
انتشار اولین عکس از خودروی رهبر داعش