افشاگری علیه بلایی که داعش سر زنان می‌آورد
فروش زنان، ختنه آنها، ممنوع شدن مشاهده تلویزیون، در مناطق تحت كنترل گروه داعش از جمله حوادثی است كه پناهجویان مسیحی در پاریس آنها را فاش كرده‌اند.
العربیه خبر داد: داعش 700 زن ایزدی را برای فروش به مزایده گذاشته است. مسیحیان عراقی كه به تازگی از این كشور به فرانسه پناه برده‌اند، از برخورد وحشیانه گروه تروریستی داعش با مسیحیان و ایزدی‌ها بویژه زنان، این اقلیت‌های دینی خبر داده‌اند.

به گزارش شفقنا به نقل العربیه، فروش زنان، ختنه آنها، ممنوع شدن مشاهده تلویزیون، در مناطق تحت كنترل گروه داعش از جمله حوادثی است كه پناهجویان مسیحی در پاریس آنها را فاش كرده‌اند.

پاتریك كرم رئیس سازمان «مسیحیان خاورمیانه در خطر مرگ» در گفت و گو با العربیه درباره كمك‌های فوری فرانسه و تلاش‌های سیاسی و انسانی این كشور برای نجات مسیحیان عراق سخن گفت.

كرم افزود: كه اولویت كنونی شكست محاصره دشت نینوا و ارسال كمك‌ها از طریق هوا برای مردم محاصره شده در این منطقه است. «الیش یاقوت» مدیر كنفرانس بررسی اوضاع مسیحیان عراق برای آگاهی از آخرین اوضاع مسیحیان این كشور، تلفنی با «پاپ انیس حنا المنیكی» یكی از محاصره شدگان در دشت نینوا گفت و گو كرده است.

حنا درباره برخورد داعش با زنان ایزدی گفت: این گروه روز چهارشنبه گذشته، 7000 زن داعشی را برای فروش به بازار موصل بردند و آنها را در مزایده علنی قرار دادند. به گفته وی هر زن به ارزش 150 دلار به فروش می‌رفت. براساس این گزارش گروه داعش علاوه بر اجرای قوانین خود در مناطق اقلیت‌های دینی و قومی، زنان و دختران را به زور ختنه می‌كند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: shafghana.ir

مطالب پیشنهادی :
بنیانگذار اصلی داعش را بشناسید
کاهش میلیونی قیمت لکسوس
ماجرایی که مثل آب خوردن حل شد!
بانوی ایرانی نخستین برنده زن "مدال فیلدز" ریاضی شد+ تصاویر
از سرنوشت 3 رئیس جمهور قبل عبرت بگیرید