ریش‌ کاشتن یک دختر برای پیوستن به داعش! +عکس
اخبار رسیده از انگلستان حاکی از آن است که یک دختر انگلیسی هندی‌الاصل در یک اقدام عجیب اقدام به کاشتن ریش در صورت خود کرده است.
 تکذیب خبر : ریش‌ کاشتن یک دختر برای پیوستن به داعش! +عکس

Harnaam Kaur یک زن هندی - بریتانیایی است که ، پس از اینکه به مدت ۷ سال ریش‌های خود را اصلاح نکرد، در نمایشگاه عکسی با عنوان زیباترین موی صورت در جهان شرکت کرد. Harnaam Kaur تنها زنی است که در این مجموعه عکس ظاهر شده است، او درباره انتقاداتی که نسبت به ظاهرش شده، ازخودش تعریف می کند.

این زن ۲۳ ساله اهل Slough در برکشایر، از ۱۶ سالگی و زمانی که به خاطر سندروم تخمدان پلی‌سیستیک تحت درمان قرار گرفت، اقدام به ریش گذاشتن کرد، این بیماری باعث افزایش رشد مو می‌شود.

خانم Kaur جزو ۶۰ نفری است که تصمیم به حضور در این نمایشگاه با عنوان پروژه ۶۰ گرفتند.
و این خانم گفته: «باورنکردنی است که تنها زن ریش‌دار در بین این همه مرد باشی. این باعث می‌شود که احساس قوی بودن کنم.» و بالا بردن آگاهی در این زمینه، حسن دیگر کار اوست.
وقتی که در نوجوانی مورد تمسخر قرار می‌گرفت، سعی کرد با کمک موم، تیغ، یا بی‌رنگ کردن از شر موهای صورت خلاص شود.

وقتی به آیین Sikh گروید، که در این مذهب کوتاه کردن موی بدن ممنوع است، زن ۲۳ ساله تصمیم گرفت که بدن خود را همان‌گونه که هست بپذیرد. «وقتی برای اولین بار شروع به بلند کردن ریشم کردم، به دلایل مذهبی بود، اما پس از گذشت سال‌ها، بیشتر به دلایل شخصی آن را نگه داشتم.»

او اضافه کرد: «این باعث می‌شود که احساس کنم یک زن شجاع و با اعتماد به نفس هستم، که از شکستن عرف‌های اجتماعی نمی‌ترسد.»


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: dailymail.co.uk

سایت سیمرغ از کاربران گرامی بابت خبری که به شکل نادرست منتشر شده عذرخواهی میکند  
.........................................................................................................................
ریش‌ کاشتن یک دختر برای پیوستن به داعش! +عکس
یک دختر انگلیسی هندی‌الاصل در یک اقدام عجیب اقدام به کاشتن ریش در صورت خود کرده است. این دختر هدف خود از این کار را پیوستن به گروهک تروریستی داعش اعلام کرده است.این دختر انگلیسی در گفت‌وگو با برخی از خبرگزاری‌ها مدعی شده است که از جهاد نکاح می‌ترسد و به همین خاطر اقدام به این کار کرده است.

وی گفته است که "مجاهدان به دنبال زنان هستند ولی من با تغییر قیافه در صدد آن هستم که از چنگ آنان رها شده و با دشمنان داعش بجنگم و آنها را نابود سازم".









گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
برداشت از حساب مسافران پرواز گمشده مالزی!
قالیباف: انتقال مهرآباد جدی است
دستگیری فروشنده قطعه تقلبی هواپیما!
وزیر سابق فرق بشکه و تن را نمی‌دانست!
شایعه بمب‌ گذاری، فرودگاه امام‌ را بهم ریخت