یک جاسوس زن، موساد را به زانو درآورد
عامل اصلی که در شناسائی و انهدام این گروه جاسوسی نقش محوری ایفا کرده است، زنی به نام «ژاسمین» است که به عنوان جاسوس برای ترکیه کار می‌کند
رسانه‌های ترکیه از متلاشی شدن یک باند جاسوسی رژیم صهیونیستی در این کشور خبر دادند که قصد داشت در زمان انتخابات ریاست جمهوری ترکیه کشور را به آشوب بکشاند. بر اساس گزارش رسانه‌های ترک زبان، 10 اوت 2014 همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، پنج جاسوس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) با هدف ایجاد آشوب وارد ترکیه شدند، ولی قبل از انجام هرگونه اقدامی از سوی نیروهای امنیتی این کشور دستگیر و سپس در اراضی سوریه اعدام شده‌اند.

روزنامه "تقویم" ترکیه نیز در خصوص جزئیات این عملیات می‌نویسد: پنج جاسوس موساد قبل از انجام هر حرکتی شناسایی شدند. نیروهای امنیتی ترکیه در خصوص 12 تن از اتباع ترکیه که مسؤولیت انتقال جاسوس‌های مذکور به خاک ترکیه را داشتند، به یک عملیات ویژه دست زده و توانست سه تن از آنها را دستگیر و بقیه را به قتل برساند. این عملیات در اسرائیل، یک تنش جدی را موجب شده است.

بنا بر این گزارش، عامل اصلی که در شناسائی و انهدام این گروه جاسوسی نقش محوری ایفا کرده است، زنی به نام «ژاسمین» است که به عنوان جاسوس برای ترکیه کار می‌کند. وی که ساکن شهر ازمیر ترکیه بوده، به عنوان جاسوس اسرائیل در ترکیه مشغول به فعالیت بوده ولی بعدها برای ترکیه نیز کار کرده است.

خانم ژاسمین که یک جاسوس دوطرفه محسوب می‌شود، خبر ورود جاسوسان موساد را به نیروهای امنیتی ترکیه ارائه داده و بدین وسیله در انهدام آنها مؤثر بوده است.

روزنامه ینی مساوات درخاتمه نوشته است همه این جاسوسان از افراد حرفه‌ای و باتجربه به شمار می‌آمدند. خانم ژاسمین 12 ساعت پس از انجام این عملیات از اسرائیل فراری داده شده و با یک گذرنامه جعلی به یک کشور ثالث منتقل شده بود.

این حادثه به دولت‌مردان اسرائیلی شوک سنگینی وارد کرده و آنها برای جبران این شکست، قصد برنامه ریزی یک عملیات جدید دارند و خواستار فاش نشدن این مطلب هستند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com

مطالب پیشنهادی :
خواننده رپ، قاتل داعشی جمیز فولی! + عکس
تقدیر رئیس جمهور از فرجی‌دانا
وضعیت پرونده مقام ارشد دولت دهم به کجا رسید؟
فاطمه‌هاشمی دوباره میکروفن صداوسیما را پائین‌آورد + تصاویر
هیس! وزرا فریاد نمی‌زنند! + عکس