دومین حادثه امنیتی کاخ سفید در 24 ساعت
سرویس‌های امنیتی آمریکا اقدامات امنیتی در اطراف کاخ سفید را به دنبال تلاش روز جمعه هفته گذشته یک مرد آمریکایی برای ورود غیرقانونی به کاخ سفید تشدید بخشیدند.
 در دومین حادثه امنیتی کاخ سفید در 24 ساعت گذشته، یک خودرو تلاش کرد تا بدون مجوز وارد محوطه مقر ریاست‌جمهوری آمریکا شود که نهایتا راننده آن از سوی پلیس بازداشت شد. به گزارش  شبکه راشاتودی، با گذشت ۲۴ ساعت از دستگیری یک مرد ۴۲ ساله آمریکایی که قصد ورود غیرقانونی به کاخ سفید را داشت، مأموران امنیتی کاخ سفید یک نفر دیگر را که برای ورود غیرقانونی به محوطه کاخ‌سفید تلاش می‌کرد، دستگیر کردند.

سرویس‌های امنیتی آمریکا اقدامات امنیتی در اطراف کاخ سفید را به دنبال تلاش روز جمعه هفته گذشته یک مرد آمریکایی برای ورود غیرقانونی به کاخ سفید تشدید بخشیدند.

با گذشت ۲۴ ساعت از این حادثه، مأموران امنیتی آمریکا مجبور شدند یک فرد دیگر را که تلاش می‌کرد به محوطه کاخ‌سفید وارد شود، دستگیر کنند.

خبرگزاری رویترز گزارش کرد که فرد دوم  ابتدا به سمت دروازه‌های کاخ سفید حرکت کرد اما بعد از آنکه از او خواسته شد از نزدیکی کاخ سفید دور شود، با یک وسیله نقلیه به سمت نگهبان‌ها حرکت کرد.

«اد دونووان» سخنگوی سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا درباره فرد دوم که تلاش می‌کرد وارد کاخ سفید شود، گفت: «او حاضر به ترک محل نشد و به دلیل ورود غیرقانونی دستگیر شد.»

این حادثه مصادف با اظهارات رسمی مقامات آمریکایی است که اعلام کردند که «عمر گنزالس» مرد ۴۲ ساله آمریکایی از ایالت تگزاس، متهم به ورود غیرقانونی به ساختمان حفاظت شده کاخ سفید شده است و در حین ورود یک سلاح خطرناک و مرگبار با خود حمل می‌کرده است.

گنزالس روز جمعه از نرده‌های کاخ سفید به داخل محوطه کاخ سفید وارد شده بود و تلاش می‌کرده در حالی که با چاقو مسلح بوده است به سمت اقامتگاه رئیس‌جمهور آمریکا برود که در محل دستگیر شد، البته اوباما و خانواده‌اش به مریلند سفر کرده بودند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com

مطالب پیشنهادی :
راز آرامش گروگان‌ های داعش در لحظه اعدام
آمریکا درباره غنی‌ سازی ایران پیشنهادات جدید دارد
بذل و بخشش میلیاردی در دولت قبل
دستورالعمل عجیب و غریب اجرایی گشت ارشاد و انصار
زیباکلام: نمی گذارند روحانی با اوباما دیدارکند