آقای رئیس جمهور در آرزوی «آی‌ فون 6»!
ظاهرا اگر کسی رئیس جمهور آمریکا باشد، باید بتواند به بسیاری از آرزوها و خواسته‌های خود برسد، به خصوص اگر این چیز، چیزی مثل داشتن یک آی‌‌فون ۶ باشد.
1 ظاهرا اگر کسی رئیس جمهور آمریکا باشد، باید بتواند به بسیاری از آرزوها و خواسته‌های خود برسد، به خصوص اگر این چیز، چیزی مثل داشتن یک آی‌‌فون ۶ باشد. اما همان طور که قبلا هم شنیده‌اید و خوانده‌اید به دلایل امنیتی اوباما اجازه ندارد از گوشی‌های هوشمند معروف از جمله آی‌فون استفاده کند.

با این همه، او گاه علاقه‌مندی خود را به این گوشی نشان می‌دهد، تازه‌ترین جلوه این تمابل قلبی در جریان اجلاس اخیر راهبران جهان در سازمان ملل متحد رخ داد، جایی که اوباما پس از نشستی با رهبران خاورمیانه برای هماهنگی برای تشکل ائتلاف علیه داعش، یک دستگاه آی‌فون را در دست سفیر بحرین دید و از او پرسید که آیا این آی‌فون، یک ای‌فون ۶ است یا نه.

این پرسش ساده را بعضی‌ها برای او شانه خالی کردن او از پاسخ‌های خبرنگارها قلمداد می‌کنند، چرا که قبل از این مطلب، خبرنگاری از او پرسیده بود که آیا بیمناک نیست، از او به عنوان رئیس‌جمهور جنگ‌افروز یاد کنند یا نه و اوباما از پاسخ خودداری کرده بود.

به هر حال رئیس جمهور بودن هم برای خودش عوارضی دارد، یکی از آنها محرومیت از گجت‌هاست.

در سال ۲۰۱۲ در زمان انتخابات آمریکا، زمانی که اوباما مشغول کارزارهای انتخاباتی بود، تصادفا به او آی‌فونی داده شد تا با آن با یک از طرفداران خود تماس بگیرد، اینجا بود که معلوم شد، اباما قادر به این کار نیست، چون اصلا تجربه‌ای از کار با آی‌فون ندارد!

ظاهرا اوباما باید دو سال دیگر منتظر بماند تا بتواند یک دستگاه آی‌فون بخرد، اگر در آن زمان سرویس‌های امنیتی به او اجازه بدهند، او می‌تواند یک آی‌فون ۷ یا ۷s بخرد!



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:bartarinha.ir

مطالب پیشنهادی :
استراتژی خنده‌دار اوباما علیه داعش
تزریق مواد به خانواده... + عکس
رسایی: دل روحانی نباید برای شیطان بسوزد
خودروسازان همچنان خلاف می کنند, فروش اجباری آپشن به خریداران
ثبت نام ترم جدید مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد آغاز شد