استفان هارپر نخست وزیر کانادا : زمانه خطرناکی شده است
استفان هارپر نخست وزیر کانادا : آنها به دنبال به اسارت کشیدن زنان هستند. آنها به دنبال شکنجه کردن کودکان هستند.آنها به دنبال کشتن همگان هستند.این یک واقعیت است
 استفان هارپر نخست وزیر کانادا گفت:در زمانه خطرناکی زندگی می کنیم. هارپر یک روز پس از حملات به پارلمان این کشور گفت: چگونه ما می توانیم شاهد افرادی باشیم که به حرکتی ملحق می شوند که به دنبال خشونت است، از مدرنیته تنفر دارند و از پیشرفت نفرت دارند.

آنها به دنبال به اسارت کشیدن زنان هستند. آنها به دنبال شکنجه کردن کودکان هستند.آنها به دنبال کشتن همگان هستند.این یک واقعیت است. در این نبرد که ما وارد شده ایم نه تنها بهترین ارزش های ما از جمله اتحاد ما باید وارد شود بلکه آنها با تسلیحات روبرو خواهند شد.

وی افزود: ما باید هوشیار باشیم اما نباید مرعوب شویم. ما باید به خود افتخار کنیم اما نباید هراسی داشته باشیم و ما در هر مقام و کرسی که قرار داریم با تمام قدرت به تلاش خود ادامه خواهیم داد.

هارپر گفت:ما در جهانی خطرناک زندگی می کنیم.تروریسم از مدت ها پیش با ما بوده است.ما با تصویب قوانین جدید در جهت مبارزه با تروریسم و افزایش امنیت شهروندان کانادایی حرکت کرده ایم.لازم است اختیارات پلیس در زمینه نظارت؛بازرسی و بازداشت افراد تقویت شود.

نخست وزیر کانادا در ادامه افزود:دو حمله تروریستی اخیر از طرف شهروندان کانادایی که دراین کشورآرام متولد شده و رشد یافته بودند، انجام شد.ما نباید اشتباهی بکنیم.ما در زمانه خطرناکی زندگی می کنیم.

هارپر گفت: ما از اینکه افرادی (نیروهای امنیتی) اینگونه داریم بسیار خوش شانس هستیم. در چند دهه اخیر همانطور که می دانید ما شاهد افزایش مکانهایی بر روی سیاره هستیم که به وحشیگری تنزل پیدا کرده اند و افرادی هم وجود دارند که جان خود را هر روز برای حفاظت از این کشور قرار داده اند و ما در اینجا مراتب تشکر خود را از این افراد و خانواده هایشان ابراز می داریم.

ما همچنین از افرادی که این کار فوق العاده خطرناک را به خاطر ما انجام می دهند تشکر می کنیم. من اگر کار فوق العاده نیروهای امنیتی را در پارلمان یادآوری نکنم باید فرد غافلی باشم.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: iribnews.ir

مطالب پیشنهادی :
سنگسار یک زن سوری توسط داعش + تصاویر
جزئیات کامل از تغییر تعرفه‌ های تلفن همراه
توصیه مهم آیت الله مکارم شیرازی به مداحان
هشدار روحانی درباره طرح "امر به معروف"
برگزاری مراسم غسل آیت‌ الله مهدوی‌ کنی