روزی 30 بار به این زنان تجاوز می‌شود!
یک زن ایزدی که در چنگال دژخیمان داعش اسیر است، به نیروهای نظامی عراق التماس کرد که محل نگهداری آنان را بمباران کنند.
یک زن ایزدی که در چنگال دژخیمان داعش اسیر است گفت: ما هر روز مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیریم. تعداد این تجاوزها در بیشتر روزها به 30 بار می‌رسد؛ به طوری که من بر اثر این اقدامات به بیماری دردناکی دچار شده‌ام که نمی‌توانم حرکت کنم.

یک زن ایزدی که در چنگال دژخیمان داعش اسیر است، به نیروهای نظامی عراق التماس کرد که محل نگهداری آنان را بمباران کنند.

«ابنا» با انتشار این خبر نوشت: این بانوی مظلوم در یک تماس تلفنی، با التماس و گریه خطاب به فرماندهان ارتش عراق گفت: اگر از محل اسارت ما اطلاع دارید اینجا را بمباران کنید!

این زن با اعلام اینکه زنان بسیاری با او در اسارت داعش به سر می‌برند، دردمندانه گفت: ما هر روز مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیریم. تعداد این تجاوزها در بیشتر روزها به 30 بار می‌رسد؛ به طوری که من بر اثر این اقدامات به بیماری دردناکی دچار شده‌ام که نمی‌توانم حرکت کنم.

این زن ایزدی تأکید کرد: تعداد زیادی از زنانی که با من در اسارت به سر می‌بردند پس از ناامیدی از آزاد شدن به دست نیروهای عراقی، دست به خودکشی زدند. الان هم اگر شما محل اسارت ما را بمباران نکنید من هم دست به خودکشی می‌زنم.

به گزارش سازمان ملل، از ابتدای اشغال عراق تا امروز، بیش از پنج هزار ایزدی به وسیله تروریست‌های داعش تیر باران و هفت هزار زن از این طایفه در اسارت آنها به سر می‌برند.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
دیلما روسف، بار دیگر رئیس جمهور برزیل شد
آیفون 6 بعد از خم شدن آتش می گیرد! +عکس
امکان توافق بزرگ هسته ای در یک ماه آینده
ویتامین D به مدارس دخترانه راه پیدا کرد
ایرانسل سالانه چه قدر به دولت پول می‌دهد؟