این زن می خواست خود را منفجر کند + عکس
زنی به نام "خدیجه عبدالکریم حمیّد"، به خود کمربند انفجاری بسته و با سر کردن چادر، قصد داشت خود را در میان عزاداران حسینی جا بزند.
به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، اطلاعیه ای در منطقۀ الضاحیه پخش شد که مردم را درباره عملیات انتحاری احتمالی آگاه می ساخت. در این اطلاعیه آمده است: حزب الله، به همراه ارتش لبنان، تدابیر امنیتی شدیدی بر روی دروازه های ضاحیه اتخاذ کرد و پلیس و نیروهای امنیت داخلی لبنان نیز دست به کار شدند و هشدارهای لازم را به همه مراکز امنیتی و پلیس لبنان اعلام کردند.



زنی به نام "خدیجه عبدالکریم حمیّد"، به خود کمربند انفجاری بسته و با سر کردن چادر، قصد داشت خود را در میان عزاداران حسینی جا بزند. بر اساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای حزب الله، موفق شدند خدیجه را دستگیر کنند. حزب الله تاکید کرد که این تدابیر امنیتی، در طول روزهای دهه محرم اجرا خواهد شد و ابراز امیدواری کرد که شهروندان، ضرورت این تدابیر را درک کنند.

در این میان، تدابیری نیز در منطقه النبطیه اتخاذ خواهد شد. از وزارت آموزش و پرورش نیز خواسته شده است که در مناطق بقاع و بیروت، مدارس را در روزهای تاسوعا و عاشورا تعطیل کند.

از سوی دیگر، برای برگزاری مراسم عاشورا مناطق مشخصی تعیین شده است از مردم درخواست شده است در آن اماکن به عزاداری بپردازند تا در امان باشند. اطلاعات منتشر شده حاکی است که خدیجه از ساکنان منطقه عرسال و متولد 1990 است.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: jamejamonline.ir

مطالب پیشنهادی :
روزی 30 بار به این زنان تجاوز می‌شود!
طرح کسر حقوق از کارمندان بدحجاب
دیلما روسف، بار دیگر رئیس جمهور برزیل شد
آیفون 6 بعد از خم شدن آتش می گیرد! +عکس
امکان توافق بزرگ هسته ای در یک ماه آینده