بازی کامپیوتری، ترفند جدید داعش برای جذب نیرو + عکس
گروه تروریستی داعش برای جذب نیرو خصوصا جوانان، یک بازی ویدیویی به اصطلاح مهیج ساخته که در آن هدف بازیگر، نابودی نیروهای عراقی و آمریکایی است.
گروه تروریستی داعش برای جذب نیرو خصوصا جوانان، یک بازی ویدیویی به اصطلاح مهیج ساخته که در آن هدف بازیگر، نابودی نیروهای عراقی و آمریکایی است. بازی ویدیویی داعش به سبک بازی‌های معروف Grand Theft Auto (GTA) طراحی شده و مخاطب هدف آن، قشر جوان است.

داعش در قالب فیلم‌های کوتاه تبلیغاتی، بخش‌هایی از این بازی را در فضای اینترنت منتشر کرده که ویژگی بارز آن تهییج جوانان به مبارزه با غرب و انجام عملیات تروریستی علیه دشمنان و مخالفان داعش است.



محتوای این بازی شامل تمامی تاکتیک‌ها و روش‌های جنایتکارانه‌ای که داعش علیه مخالفانش به کار گرفته، می‌باشد.

این بازی ویدیویی با صحنه‌های انفجار، برخورد نظامی و شلیک از کمینگاه شروع می‌شود و صدای اعضای داعش شنیده می‌شود. تکیه کلام شخصیت‌های این بازی فریاد الله اکبر است و آنها همچون اقدامات عالم واقع داعش، مخالفان خود را سلاخی می‌کنند، سر می‌برند و وسایل نقلیه را منفجر می‌کنند.

در طول بازی، لوگوی داعش در بالای صفحه قرار دارد و مفاهیم به اصطلاح جهاد و ایثار در سراسر بازی، حاکم است.

البته ویژگی‌های فوق از بخش‌هایی از بازی به دست آمده که از سوی داعش به عنوان پیش‌پرده و آگهی تبلیغاتی منتشر شده و تاکنون نسخه واقعی این بازی ویدیویی مشاهده نشده است.

به نظر می‌رسد داعش قصد دارد با این بازی ویدیویی و تبلیغات مرتبط با آن، آمادگی خود برای مبارزه با نیروهای زمینی آمریکا را اعلام کند. این احتمال از آنجا تقویت شد که تبلیغات بازی ویدیویی داعش بلافاصله پس از آن در سطح اینترنت منتشر شد که مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در جلسه سنا اعلام کرد احتمال استفاده از نیروی زمینی آمریکا برای سرکوب داعش وجود دارد.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mashreghnews.com

مطالب پیشنهادی :
روزی 30 بار به این زنان تجاوز می‌شود!
اشتیاق جان کری برای رسیدن به توافقی با ایران !
طرح کسر حقوق از کارمندان بدحجاب
دیلما روسف، بار دیگر رئیس جمهور برزیل شد
امکان توافق بزرگ هسته ای در یک ماه آینده