تجاوزجنسی به پناهندگان استرالیا!!!
این ماموران به تعدادی از زنان پناهجو گفته‌اند که بعد از رسیدگی به درخواست پناهندگی و آزاد شدن آنان برای زندگی در جامعه نارو، آن‌ها و هم‌چنین نوجوانان مورد تجاوز جنسی قرار خواهند گرفت
تعدادی از پناهجویان دراردوگاه پناهندگی نارو به روزنامه فایرفکس و هم‌چنین سناتور سارا هنسون یانگ از حزب سبزهای استرالیا گفته‌اند که ماموران گارد حفاظتی آنان را بارها تهدید به تجاوز و سوء استفاده جنسی کرده‌اند.

این ماموران به تعدادی از زنان پناهجو گفته‌اند که بعد از رسیدگی به درخواست پناهندگی و آزاد شدن آنان برای زندگی در جامعه نارو، آن‌ها و هم‌چنین نوجوانان مورد تجاوز جنسی قرار خواهند گرفت. در مواردی نیز این ماموران تلاش کرده‌اند که نوجوانان پناهجوی مستقر در اردوگاه را مورد تجاوز جنسی قرار دهند.

سناتور سارا هنسون یانگ در رابطه با این اظهارات کتباً مطالبی را برای اسکار موریسیون، وزیر مهاجرت استرالیا ارسال کرده و از وی خواسته که یک کمیسیون مستقل مسوول رسیدگی به ادعای پناهجویان از جمله فروش مواد مخدر در برابر سوء استفاده جنسی از آنان و هم‌چنین مزاحمت‌های فراوان به هنگام استحمام آنان تشکیل شود.

در حال حاضر 1233 پناهجو در اردوگاه پناهندگان در نارو اسکان داده شده‌اند که تعدادی از آنان را نوجوانان و کودکان خردسال تشکیل می‌دهند. این دسته از پناهجویان از میان گروهای هستند که بعد از 19 جولای 2013 (28 تیر ماه 1392) به‌صورت غیرقانونی و با قایق وارد آب‌های استرالیا شده‌اند.

هم‌چنین به گزارش روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد، هفته گذشته یک نوجوان پانزده ساله در اردوگاه پناهندگان در نارو اقدام به خودکشی کرد که به دنبال آن مسوولان اردوگاه وی را به همراه خانواده‌اش به بیمارستانی در شهر بریزبن انتقال دادند که از سرنوشت وی اطلاعی در دست نیست


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
بازی کامپیوتری، ترفند جدید داعش برای جذب نیرو + عکس
حکم برهنه‌شدن در عزاداری ها چیست ؟
یک بابک زنجانی دیگر رو شد
فروش قسطی آپارتمان در منطقه 22+ جدول
بازداشت فرد مشکوک در اصفهان + عکس