داعش به پیتر کاسیگ هم رحم نکرد + تصاویر
پیتر (عبدالرحمن) کاسیگ یک امدادگر ۲۶ ساله آمریکایی است که سال گذشته در سوریه ربوده شد. او پیش از اینکه مسلمان شود تنها با نام پیتر کاسیگ شناخته می‌شد
گروه تروریستی داعش ویدئویی را منتشر کرده‌ است که گفته می‌شود صحنه کشتن پیتر (عبدالرحمن) کاسیگ، امدادگر آمریکایی را نشان می‌دهد. در این ویدئو که هنوز صحت ارسال آن از سوی داعش تائید نشده، یک تروریست نقابدار که در کنار یک سر بریده ایستاده رو به دوربین می‌گوید که این سر متعلق به کاسیگ است.

پیتر (عبدالرحمن) کاسیگ یک امدادگر ۲۶ ساله آمریکایی است که سال گذشته در سوریه ربوده شد. او پیش از اینکه مسلمان شود تنها با نام پیتر کاسیگ شناخته می‌شد. در برخی از خبرها آمده است که جنگجویان داعش او را در اسارت وادار به تغییر دین کرده‌اند و نام اسلامی عبدالرحمن را بر وی گذاشتند.

 یک ماه پیش، داعش در ویدئوی مربوط به بریدن سر آلن هنینگ امدادگر بریتانیایی، تهدید کرده بود که کاسیگ را هم خواهد کشت.

پس از انتشار این ویدئو، روز هشتم اکتبر پائولا کاسیگ، مادر پیتر با ارسال یک پیام از ابوبکر بغدادی، رهبر گروه داعش خواست تا تنها فرزند او و همسرش را از آنها نگیرد.

کاسیگ روز اول اکتبر (نهم مهرماه) در مسیر شهر دیرالزور در شرق سوریه به اسارت گرفته شد. به گفته خانواده کاسیگ، پیتر (عبدالرحمن) پس از ترک ارتش، سازمان موسوم به «واکنش ویژه و اضطراری» را در سال ۲۰۱۲ برای کمک‌های انسان‌دوستانه به آوارگان سوری تأسیس کرد و به آن کشور رفت.

وی با تأسیس این سازمان غیردولتی، به حدود ۱۵۰ نفر در زمینه کمک‌رسانی پزشکی به مردم سوریه آموزش داده بود. این سازمان همچنین مواد غذایی، تجهیزات آشپزخانه، لباس و دارو در اختیار مردم جنگ‌زده سوریه قرار می‌داد.



http://www.seemorgh.com/uploads/1393/08/dfgthyth1.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/08/dfgthyth2.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/08/dfgthyth3.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/08/dfgthyth4.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/08/dfgthyth5.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/08/dfgthyth6.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/08/dfgthyth7.jpg



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: fararu.com

مطالب پیشنهادی :
داعش یکی از اعضای خود را کشت + عکس(+18)
میلیاردر جوان به دنیا اینترنت رایگان می‌دهد
گفتگوی روحانی و ظریف با یوسف بن علوی
جدیدترین قیمت‌ گوشی موبایل در بازار + جدول
نیویورک تایمز: نباید فرصت توافق از دست برود