دختر هلندی: مادر از دست داعش نجاتم بده!
یک مادر هلندی که دخترش در فوریه سال جاری میلادی (بهمن 1392) به سوریه گریخته و به داعش پیوسته بود را نجات داد.
"آیچه" دختر 19 ساله این مادر هلندی سال گذشته از طریق اینترنت با یک داعشی ترک تبار به نام " عمر ییلماز" آشنا شد و به قصد ازدواج با او به ترکیه و سپس به سوریه گریخت.پس از گذشت چند ماه آیچه با چهره واقعی گروه داعش آشنا و از کرده خود پشیمان می شود و از طریق اینترنت از مادرش درخواست کمک می کند.

 یک مادر هلندی که دخترش در فوریه سال جاری میلادی (بهمن 1392) به سوریه گریخته و به داعش پیوسته بود را نجات داد.

سی ان ان نوشت: ترک " مونیک " یک مادر هلندی ساکن ماستریخت وقتی با پیام اینترنتی دخترش با مضمون پشیمانی او از پیوستن به داعش مواجه شد، به تنهایی و بر خلاف توصیه های سازمان های امنیتی هلند، به شهر رقه سوریه رفت و دخترش را با خود به ترکیه و سپس به هلند بازگرداند.

"آیچه" دختر 19 ساله این مادر هلندی سال گذشته از طریق اینترنت با یک داعشی ترک تبار به نام " عمر ییلماز" آشنا شد و به قصد ازدواج با او به ترکیه و سپس به سوریه گریخت.

مونیک (مادر هلندی) و عمر ییلماز (مرد داعشی که دختر 19 ساله این مادر هلندی را فریفته بود)

مادر هلندی به تنهایی دختر 19 ساله اش را از دست داعش نجات داد +عکس

پس از گذشت چند ماه آیچه با چهره واقعی گروه داعش آشنا و از کرده خود پشیمان می شود و از طریق اینترنت از مادرش درخواست کمک می کند.

مادر این دختر نیز به ترکیه می رود و از آنجا با یک  لباس برقع وارد سوریه می شود و سپس طبق قرار قبلی با دخترش به شهر رقه می رود.

مادر و دختر از رقه می گریزند و به ترکیه می آیند. دولت ترکیه به دلیل اینکه مونیک پاسپورت به همراه نداشته او و دخترش را دستگیر می کند اما تلاش های دیپلماتیک دولت هلند در نهایت منتج به نتیجه می شود و دولت ترکیه این مادر و دختر هلندی را آزاد می کند.

وکیل مونیک پس از بازگشت او و دخترش به ماستریخت هلند اعلام کرد دولت هلند به دلیل نقض قوانین ضد تروریسم این کشور این مادر را دستگیر کرده است.

آیچه نیز مشابه صدها دختر و زن دیگر از طریق اینترنت و ارتباط با عناصر داعشی فریب این گروه تروریستی را خورده و به سرزمین های تحت کنترل داعش در سوریه رفته بود.

این دختر پیش از  گریز از هلند به اسلام گرویده بود. عناصر داعش به ویژه افرادی که از کشورهای اروپایی به این گروه تروریستی پیوسته اند مهارت خوبی در ارتباط اینترنتی و اغفال زنان و دختران برای پیوستن به این گروه تروریستی دارند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:asreiran.ir

مطالب پیشنهادی :
سنای آمریکا لایحه ادامه شنود مکالمات تلفنی آمریکایی‌ها را رد کرد
شناسایی هویت 2 جلاد داعش +عکس
لحظه دگرگونی در مذاکرات فرا رسید
نامه سرگشاده زیباکلام به قضات پرونده‌اش
ژست جالب زیباکلام در کنار کاریکاتورش + عکس