تصاویر مستهجن ابزار جدید داعش علیه غرب!
یک سایت وابسته به گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری مستهجن مدعی شد نظامیان خارجی (غربی) در سوریه و عراق به زنان مسلمان سوری تجاوز می کنند.
داعش که در تبلیغات گمراه کننده اینترنتی مهارت بالایی دارد، با استفاده از تصاویر مستهجن، در خبری مدعی شد نظامیان غربی به زنان مسلمان سوری و عراقی تجاوز می کنند.  روزنامه "ایندپندنت" بریتانیا نوشت: این خبر با واکنش صفحه توییتر وزارت خارجه آمریکا مواجه شد و وزارت خارجه آمریکا با دروغین دانستن این تصویر اعلام کرد تصاویر منتشر شده از یک فیلم مستهجن (PORN) مجارستانی گرفته شده است.

برخی کاربران نیز زیر واکنش توییتری وزارت خارجه آمریکا ، این موضوع را دستمایه طنز قرار داده و پرسیده اند: مگر وزارت خارجه آمریکا فیلم های مستهجن مجارستانی تماشا می کند؟

داعش در هفته های اخیر همزمان با شکست های پیاپی در جبهه های جنگ از کوبانی و بیجی گرفته تا منطقه سعدیه در استان دیالی (مرز با ایران) به تیلیغات گمراه کننده اینترنتی و خشونت ورزی های خود افزوده است.

این گروه روز گذشته اعلام کرد سه زن جاسوس را در شهر موصل تیرباران کرده است. داعش دو روز پیش نیز با انتشار یک ویدئو در شهر رقه سوریه تصاویر تیرباران 4 سربازبه گروگان گرفته شده ارتش سوریه را به نمایش گذاشت.

همزمان ناظران از عراق خبر می دهند ارتش عراق به همراه نیروهای پیشمرگه کرد خود را برای نبرد سرنوشت ساز با تروریست های داعش و بازپس گیری شهر موصل از این گروه تروریستی آماده می کنند.

داعش هم اکنون تمرکز خود را بر روی تصرف شهر رمادی مرکز استان الانبار در غرب عراق قرار داده است و در روزهای گذشته حملات خود را برای تصرف این شهر افزایش داده است.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: asriran.ir

مطالب پیشنهادی :
همه‌ جانشینان احتمالی وزیر دفاع آمریکا
ماجرای لیست محرمانه کالاهای آسیب‌رسان چیست؟
حسن روحانی و عکس معنی دار اینستاگرام
امدادخودروها ساماندهی می‌شوند
قتل آهنگساز کرجی با 154 ضربه چاقو + عکس