مرکل حملات نژادپرستانه به مسلمانان در آلمان را محکوم کرد
آنجلا مرکل، اعتراضات ضد مسلمانان در اآلمان را که منجر به انجام حملات نژادپرستانه به ساختمانهای محل اسکان مهاجران شده بود محکوم کرد .
 آنجلا مرکل، صدر اعظم آلمان روز جمعه مجموعه ای از اعتراضات ضد مسلمانان در این کشور را که منجر به انجام حملات نژادپرستانه به ساختمانهای محل اسکان مهاجران شده بود محکوم کرد و اطمینان داد که آلمان جای نفرت از مسلمانان یا هر گروه دیگر مذهبی و نژادی نیست.

کریستین ویرتز، سخنگوی صدر اعظم آلمان در این باره گفت: «به نام دولت و صدر اعظم آلمان، من می توانم کاملا به صراحت اعلام کنم که در آلمان جایی برای نفرت مذهبی وجود ندارد، و مهم نیست مردم متعلق به چه مذهبی هستند.»

وی افزود: «(در آلمان) هیچ جایی برای اسلام هراسی، یهودی ستیزی یا هر نوع دیگری از بیگانه هراسی یا نژاد پرستی وجود ندارد.»

در طی هفته های گذشته، هزاران دست راستی عضو حزب دموکراتیک ملی آلمان به همراه عده ای اوباش تظاهراتی را علیه مهاجرت در شهر درسدن این کشور برگزار کرده اند.

این تظاهرات منجر به وقوع حملاتی به 3 ساختمان محل اسکان مهاجران در شهر وورا شد و این ساختمانها توسط اوباش به آتش کشیده شدند.

اوایل این هفته، آیمن مایک، رئیس شورای مرکزی مسلمانان آلمان از سیاستمداران این کشور خواسته بود تا برای جلوگیری از محترم شمرده شدن نژاد پرستی علیه این اقدامات موضع گیری کنند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com
منبع: mehrnews.com

مطالب پیشنهادی:
کاخ سفید به انتشار گزارش شکنجه واکنش نشان داد
26 آذر، دور بعدی مذاکرات هسته ای
انتخاب و مهرنامه در راه دادگاه!!!
دخیل بودن 5 بانک در اختلاس 12هزار میلیاردی
مردی همسرش را از طبقه دوم به پایین پرتاب کرد!!!