آیا محبوبیت فیس بوک کاهش پیدا کرده است؟!
نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد که محبوبیت فیس بوک در میان جوانان باز هم کاهش یافته و نوجوانان آمریکایی به فیس بوک کم علاقه‌تر شده اند.
 بررسی‌های انجام شده توسط انجمن Frank N. Magid  نشان می‌دهد که هم اکنون 88 درصد از نوجوانان 13 تا 17 ساله آمریکایی از فیس بوک استفاده می کنند. این رقم در سال 2012 برابر با 95 درصد و در سال 2013 برابر با 94 درصد بود.

این کاهش محدود به نوجوانان آمریکایی نیست و در میان دیگر گروه های سنی در این کشور هم وجود دارد. محبوبیت کلی فیس بوک در میان مردم آمریکا در سال 2012 برابر با 93 درصد بود که هم اکنون به 90 درصد سقوط کرده است.

بررسی دیگری که توسط سی نت در اکتبر سال 2013 صورت گرفت نشان می دهد که استفاده از فیس بوک در میان نوجوانان آمریکایی در سه ماهه سوم سال مذکور نسبت به سه ماهه قبل از آن کاهش یافته است.

البته مدیران فیس بوک چندان به این آمار اعتنا نکرده و معتقدند اکثریت جوانان این کشور هنوز کماکان از فیس بوک به طور روزانه استفاده می کنند.

از میان افرادی که در نظرسنجی Frank N. Magid شرکت کرده اند 16 درصد میگویند که استفاده از فیس بوک قبلا مد روز بود، اما الان این طور نیست، 18 درصد گفته اند که این کار باعث سرگرمی و تفریح بود و 16 درصد نیز اظهار کرده اند که فیس بوک قبلا حاوی اطلاعات مفیدی بود. در مقابل تنها 9 درصد فیس بوک را امن دانسته و تنها 9 درصد گفته اند که به آن اطمینان دارند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com

مطالب پیشنهادی:
بازداشت به دلیل استفاده از تلفن همراه!!
اهواز در مه + تصاویر
فتوای مکارم شیرازی برای شب یلدا
اظهارنظر دولت درباره ی تعطیلی مدارس در هفته ی جاری
درخواست دانشجویان از خاتمی