در حالی که محمدرضا زنوزی، تریلیاردر نزدیک به احمدی‌نژاد اخیرا دریافت هرگونه رانت و تسهیلات خاص از دولت را تکذیب کرده است، «آینده» اقدام به انتشار سندی عجیب از دستور احمدی‌نژاد برای در اختیار گذاشتن محموله‌ای عظیم به وی می‌کند.



آینده:محمدرضا زنوزی مطلق که خود را یک کارآفرین برجسته معرفی می‌کند و در مصاحبه‌های وی از ثروت ۱۲ هزار میلیارد تومانی او سخن گفته می‌شود، در دهه هفتاد فعالیت خود را با یک سوله ۵۰۰ متری در استان آذربایجان غربی شروع کرد و امروز صاحب ده‌ها کارخانه و مجموعه بزرگ اقتصادی است؛ اما رشد خیره کننده ثروت وی در دولت احمدی‌نژاد رخ داد و او که مالک اصلی بانک گردشگری و صاحب ۲۴ درصد بانک سامان است، ادعا می‌کند تاکنون هیچ گونه رانت وتسهیلاتی دریافت نکرده است.



البته زنوزی توضیح نمی‌دهد تا کنون چند شغل ایجاد کرده و مجموع تولید واحدهای وی چقدر است و بدهی‌های بانکی وی چگونه تعویق می‌شود و مسایلش با نهادهای نظارتی چگونه مختومه می‌گردد.

 
هرچند هنوز زمان مناسب برای شفاف شدن فعالیتهای زنوزی فرا نرسیده، اما آینده در واکنش به ادعای وی مبنی بر عدم دریافت هیچ گونه رانت و تسهیلات خاص از دولت احمدی‌نژاد، سندی مربوط به نامه وی به شخص احمدی‌نژاد درباره دریافت سهمیه ماهیانه ۶۵ هزار تنی شمش از تولید فولاد خوزستان می‌باشد که با دستور عجیب احمدی‌نژاد مبنی بر عمل فوری و اعلام نتیجه همراه شده است.


توضیح اینکه ما به التفاوت قیمت هر کیلو از این فولاد در بازار، حدود ۱۳۰ تومان می‌باشد که برای ۶۵هزار تن معادل ۸ و نیم میلیارد تومان در ماه و بیش از ۱۰۰میلیارد تومان در سال می‌باشد و اکنون باید پرسید این موضوع معنای رانت ندارد؟

آینده افشای جزئیات بیشتری از این پرونده و دستورات عجیب شخص دکتر احمدی‌نژاد بر نامه‌های وی را به زمان‌های بعد موکول می‌کند.

 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ayandenews.com


مطالب داغ سیاسی:
واکنش دولت به گزارش شكايت از احمدی نژاد
اطلاعيه كميته منتخب دولت درباره اختلاس اخير
سقوط هواپیمای جاسوسی بر بام یک خانه
تصویر: همسران روسای جمهور ایران و سودان
قذافی: منتظر شهادت هستم!