تغييرات در يمن از راه انقلاب مسالمت آميز در پيش است و هيچ بازگشتی از آن متصور نيست و صالح ، رژيم وی و حاميان منطقه ای و غربی او بايد اين مساله را درک کنند و دربرابر خواست مردم تسليم شوند.
 
جهان نیوز:استاد جامعه شناسي دانشگاه صنعا، با اشاره به اقدام مردم انقلابي يمن مبني بر نوشتن طولاني ترين نامه جهان براي در جريان گذاشتن افکار عمومي دنيا و جلب توجه جهانيان به حقايق انقلاب کشورشان، اين حرکت را ابتکار جديد انقلاب مسالمت آميز يمن عنوان کرد.

"فؤاد الصلاحي"  در گفت وگو با العالم اظهار داشت: این اقدام مردم يمن براي بيدار کردن وجدان خفته بشريت و مردم جهان و تاکيدي بر مسالمت آميز بودن انقلاب يمن است.
 
الصلاحي خاطرنشان کرد: جوانان انقلابي يمن در چارچوب روش هاي مسالمت آميز و اصرار بر ادامه اين روش، در انقلاب خود نواوري می کنند .
 
وي افزود: اصرار بر مسالمت آميز بودن انقلاب ، رژيم علي عبدالله صالح رييس جمهور يمن را در تنگنا قرار داده است و اين مساله هم پيمانان صالح را در داخل و خارج کشور نيز تحت فشار قرار خواهد داد.
 
الصلاحي گفت: تغييرات در يمن از راه انقلاب مسالمت آميز در پيش است و هيچ بازگشتي از آن متصور نيست و صالح ، رژيم وي و حاميان منطقه اي و غربي او بايد اين مساله را درک کنند و دربرابر خواست مردم تسليم شوند.
 
وي تصريح کرد: مردم يمن براي ايجاد نظام سياسي که به ارزش هاي انساني ، عدالت و آزادي احترام بگذارد ، بهاي سنگيني پرداخته اند .
 
الصلاحي تاکيد کرد: تغييرات يمن بايد بر اساس نيازهاي داخلي و بدون مداخله خارجيان باشد تا انقلاب بدون دستخوش انحراف از مسير خود به ثمر بنشيند به گونه اي که با آداب و رسوم مردم يمن تناسب داشته باشد.
 
وي در باره گروه هايي که باهدف تسويه حساب با رژيم يمن به انقلاب پيوسته اند؛ هشدار داد و گفت: نبايد به آنها اجازه داد تا انقلاب را به سوي منافع خاص خود سوق دهند. 
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jahannews.com
 
 
مطالب داغ سیاسی:
عکس/ چهره ای متفاوت از احمدی نژاد
تقدیر حسینی از حمایت «ویژه» لاریجانی!
روایت طلایی از بی انصافی ها نسبت به قالیباف
آقای لاریجانی در آن فاصله ناهار و نماز به شدت تغییر کرد
داود احمدی‌نژاد اطرافیان برادرش را «ولده شیطان» خواند!