شبکه خبری العربیه گزارش داد 6 ایرانی دیگر در سوریه ربوده شدند.

عصر ایران:این 6 ایرانی در منطقه مرزی ادلب سوریه در نزدیکی خاک ترکیه ربوده شدند.

قبل از این هم در چهار مرحله تروریست های مسلح چند مهندس ایرانی شاغل در یک نیروگاه برق سوریه و 22 زائر را که با اتوبوس و به همراه خانواده هایشان وارد سوریه شده بودند را ربوده اند که تعداد این افراد به 29 نفر می رسد و با احتساب شش نفر اخیر ایرانیان در بند گروه های مسلح سوری 35 نفر می شود.

ناآرامی های سوریه که از ابتدای سال جاری خورشیدی آغاز شده در ماه های اخیر تشدید شده و اخیراً به ربایش اتباع ایرانی در این کشور رسیده است.
با وجود ناامنی های سوریه ، انفجارهای تروریستی و ربایش مستمر ایرانیان در این کشور ، اعزام زائر به سوریه ادامه دارد و مسوولان وزارت خارجه هشدار عدم سفر به این کشور را نداده اند!


خبر تکمیلی : سفر زميني به سوريه ممنوع شد   

رييس پليس مهاجرت و گذرنامه ناجا با اشاره به اقدامات گروهک‌هاي تروريستي عليه زائران ايراني اماکن متبرکه در كشور سوريه از مسدود شدن مرزهاي زميني براي سفر به اين کشور خبر داد.

سردار محمود صادقي با اعلام اين خبر افزود: با توجه به اقدامات گروه‌هاي معاند و تروريست عليه زائران ايراني که از طريق مرزهاي زميني به کشور سوريه عزيمت مي‌کنند از امروز(جمعه) تا اطلاع ثانوي از خروج زائران به مقصد اين کشور از طريق مرزهاي زميني جلوگيري به عمل خواهد آمد.

رييس پليس مهاجرت و گذرنامه ناجا از زائران اماکن متبرکه کشور سوريه خواست تا سفرهاي هوايي را جايگزين سفرهاي زميني کنند.
 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:asriran.com