قاسمی از فرماندهان دفاع مقدس با اشاره به حکم هشت ماه زندان و 60 ضربه شلاق عامل اهانت به فائزه هاشمی گفت: اگر چنین حکمی را برای فائزه بریدند و نصف روز این خانم زندان رفت، من ریشم را می‌تراشم!
خبرگزاری دانشجو:سعید قاسمی در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مسجد فاطمه زهرا با بیان اینکه مردم در 22 بهمن سیلی محکمی به دشمنان نظام زدند، اظهار داشت: دشمن اصل نظام را هدف قرار داده است؛ اما مردم با حضور در عرصه‌های مختلف به خصوص 9 دی این فتنه را خنثی کردند.

وی با اشاره به حکم هشت ماه زندان و 60 ضربه شلاق برای عامل اهانت به فائزه هاشمی گفت: اگر چنین حکمی را برای فائزه هاشمی بریدند و نصف روز این خانم در زندان بود من ریشم را می‌تراشم!

فرمانده دفاع مقدس با اشاره به جنگ تحمیلی بیان کرد: در آن روز 300 هزار شهید در کنار یکدیگر جنگیدند؛ اما امروز 300 نفر از اصولگرایان نمی توانند در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

قاسمی تاکید کرد: سرباز ولایت صد کیلومتر جلوتر از رهبرش ایستاده است تا مبادا تیر و ترکشی به ایشان برخورد کند؛ اما امروز ما شاهدیم که رهبر انقلاب جلوتر از همه ایستاده است.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی گفت: در آن تسخیر خاک آمریکا 444 روز در دستان دانشجویان این کشور بود و این حرکت به قدری تاثیرگزار بر محافل دنیا بود که هیمنه آمریکا را در دنیا شکست و جوانان تونسی با الهام از این حرکت پرچم اسرائیل را پایین کشیدند.

فرمانده دفاع مقدس گفت: نماینده حزب اللهی و ارزشی نباید در مقابل جاسبی خم شود و یا وامدار جریان قدرت و ثروت باشد؛ بلکه نماینده باید  شهامت دست به یقه شدن بر سر جریانات داخلی و خارجی را داشته باشد.

قاسمی گفت: دولت نهم مدل منطقه را عوض کرد و اگر احمدی نژاد دو اشتباه استراتژیک را مرتکب نمی‌شد، تبدیل به اسطوره می شد اما من هنوز هم نمره قبولی به رئیس جمهور می دهم.

وی افزود: جریان انحرافی از سوی هاشمی و خاتمی است و قد و قواره این جریان به گونه ای نیست که اتاق فکر تشکیل دهد، در مجلس ششم هم تمام امور در دستشان بود؛ اما خدا نخواست که آن ها صندلی را از زیر پای رهبر انقلاب بکشند و مردم نیز با آن ها همراهی نکردند.

قاسمی یادآور شد: در آن زمان حاج ذبیح الله بخشی یک شیرمرد تا آخر قصه با آن روح ترکش خورده پشت در مجلس رفت و گفت اگر این نامه را پس نگیرید مجلس را به توپ می بندم.

فرمانده دفاع مقدس ادامه داد: استادی که در زمان جنگ فرار کرد اکنون با پول های جاسبی کلاس را تعطیل می کند و دستمال سبز به دستانش می بندد؛ این درحالی است که ما در هیچ کجای دنیا این گونه آزادی نداریم.

قاسمی ادامه داد: روزی که نظام ما ماسک 300 تومانی نداشت بچه ها بدون شرط به جنگ رفتند و اکنون جانبازان شیمیایی با یک دم و بازدم بدنشان آتش می گیرد، این افراد خانه برای همسر و فرزندانشان نمی‌خواهند؛ بلکه پشتیبانی و حمایت از ولایت فقیه را لازم دارند.

وی با بیان اینکه ما این ریزش ا را دوست نداریم که یک روحانی با آن سابقه شکنجه جنگ ایران و عراق را دروغ بپندارد، گفت: دشمن جنس و مدل مردم ما  را شناخته است و می داند که از خارج جواب نمی گیرد برای همین از جنس خودمان و از داخل علیه ما اقدام  می کند.

این فرمانده دفاع مقدس با تاکید بر اینکه اسلام و انقلاب به قدری اجر و قربش بالاست که با کسی شوخی ندارد، با اشاره به حباب سکه و ارز تصریح کرد: بعد از افشاگری کیهان، وزیر اطلاعات در خصوص این امر واکنش نشان داد و 10 روز بعد قوه قضائیه می گوید ما از اعدام ابایی نداریم.


 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:snn.ir
 
 
مطالب داغ سایر بخشها:
پاسخ آیت الله بهجت درباره وجود امام زمان (عج) در جزیره برمودا
کودکی که مسجد شیعیان را منفجر کرد+عکس
رقص یکزن درنمایشگر روبروی مصلی!!
یک روحانی 13 ساله که در تهران منبر می رود + تصاویر
ثروتمند شدن یک دختر فقیر به خاطر پژوهشی خاص + تصاویر