"باراک اوباما" که دیروز دوشنبه و در حاشیه کنفرانس امنیت هسته ای سئول با "دیمیتری مدودف" دیدار کرده بار دیگر تبدیل به تیتر یک رسانه های جهان شد.
مهر:این بار این سخنان آتشین و جنگ طلبانه نبود که سبب شد تا اوباما به تیتر یک رسانه ها شود، بلکه گاف او در دیدار با مدودف بود.

اوباما در این دیدار از ضبط و پخش مکالمات خود توسط میکروفون غافل بود از همین رو از مدودف خواهش کرد تا پایان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مسکو درباره سپر موشکی اروپا فشاری به واشنگتن نیاورد.

اوباما و مدودف در دیدار امروز خود در سئول

رئیس جمهوری آمریکا در این دیدار از مدودف خواهش کرد : لطفا به من فرصت بدهید. این موضوع قابل حل است، اما اجازه دهید تا انتخابات برگزار شود. این آخرین انتخابات من خواهد بود و پس از آن من فرصت بیشتری خواهم داشت.

در پاسخ به این خواهش اوباما، مدودف که تا چند وقت دیگر باید جایش را به "ولادیمیر پوتین" بدهد گفت : من شما را درک می کنم و پیام شما را به ولادیمیر می رسانم.

این گفتگوی اوباما و مدودف از سوی خبرنگاران روسی که اجازه یافته بودند تا در محل گفتگوی دو رئیس جمهور حاضر شوند شنیده شده و سپس مخابره شد که تبدیل به تیتر یک اغلب رسانه های جهان شده است.

مدودف پیش از ترک مسکو به مقصد سئول، به آمریکا هشدار داده بود که فرصت غرب برای دادن امنیت لازم به روسیه درباره استقرار سپر موشکی در نزدیکی مرزهای روسیه در حال پایان یافتن است.
 
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com
 
 
 
مطالب داغ سایر بخشها:
شوخی​ای که رهبری را به شدت خنداند!
نیویورک اولین هدف ایران در حمله به آمریکا !
تصادف زنجیره‌ای در اتوبان قم - تهران
شوخی نوروزی علیخانی با اصولگرایان
اجرای ناگهانی فازدوم هدفمندی یارانه ها