با تعیین تکلیف بیش از دو سوم از کرسی‌های مجلس نهم، نامزد ناکام ریاست مجلس هشتم، با استفاده از عناوین مقدسی همچون بسیج و شهداء به دنبال جبران ناکامی‌های خود در مجلس با استفاده از کم تجربگی نمایندگان تازه وارد به پارلمان نهم است.
تابناک:جلسه انتخاباتی فرد مورد نظر که در قرار است پنجشنبه هفته جاری 17 فروردین ماه در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و تحت عنوان شهدای مجلس تشکیل شود، در تلاش است تا با استفاده از بودجه‌های نامتعارف هزینه میلیاردی این سفر تبلیغاتی – سیاسی را تامین کنند.

هر چند به نظر می‌رسد اکثریت نمایندگان راه یافته به مجلس نهم به دلیل نامعلوم بودن محل تامین بودجه این سفر و شبهه ناک بودن این مخارج احتمالی از حضور در این سفر تفریحی- انتخاباتی خودداری کنند، جای این پرسش مطرح می‌شود در حالی که در سال جاری به دلیل فشارهای اقتصادی خارجی بر دوش مستضعفین فشار می‌آورد، آقایانی که ادعای اصولگرایی دارند، با چه توجیهی قصد دارند بیت المال مسلمین را به صورت نامشروع در جهت اهداف سیاسی خود و همقطارانشان هزینه کنند.

از سوی دیگر این اولین آزمون جدی فراروی منتخبینی است که با موکلان خود عهد بسته‌اند، در چهارسال آینده در جهت تامین رفع دغدغه آنها از جمله فقر و بیکاری تلاش کنند. آزمونی که از سویی باعث می‌شود مردم وکلای خود را بهتر بشناسند و ببینند که تا چه حد این افراد تقوای اقتصادی دارند و از سوی دیگر این نمایندگان بهتر بدانند که منظور رهبر معظم انقلاب از اینکه مواظب باشند تا گرداب قدرت و ثروت غرق نشوند چه بوده است؟
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:tabnak.ir
 
 
 
مطالب داغ سایر بخشها:
دلایل عدم حضور احمدی‌نژاد در جلسات مجمع تشخیص از زبان هاشمی‌ رفسنجانی
عکس دیده نشده از خاتمی!
تجاوز پی در پی 6 آدم‌ ربا به دختر ۱۵ساله
نظر شما درباره یک خانم حاجی فیروز چیست؟/عکس
عکس: سید مسعود خامنه ای به همراه پدر همسرش