روبوسی نخست وزير اسلامگرای مغرب با همسر سفير آمريکا با موجی از انتقادهای داخلی در اين کشور همراه شد.
آريا:انتشار ويديويي از روبوسي "عبدالاله بنکران" نخست وزير دولت فعلي با همسر "ساموئل کاپلان" سفير آمريکا در رباط در افتتاحيه نمايشگاه هوايي مراکش، وي را با انتقادهايي بسيار جدي مواجه کرد.



کاربران مغربي در شبکه هاي اينترنتي با انتقاد از اين اقدام بنکران، تناقض مواضع فعلي و گذشته او را محکوم کردند. منتقدان بنکران تأکيد کردند که او قبلا مردان و زنان را از دست دادن با يکديگر منع مي کرد، ولي اکنون با زن سفير آمريکا روبوسي مي کند.

برخي کاربران مغربي نيز اين اقدام را بيانگر نفاق او دانستند.  لازم به ذکر است چهارشنبه هفته گذشته سومين نمايشگاه بين المللي هواپيمايي کشوري در شهر مراکش در جنوب مغرب گشايش يافت. در اين نمايشگاه  مغرب براي تقويت جايگاه خود در بازار پيمانکاري هوا فضا و تبديل شدن به نوعي تکيه گاه براي صنعت هوانوردي قاره آفريقا اعلام آمادگي کرد.

عبدالاله بنکران نخست وزير مغرب در آغاز به کار سومين نمايشگاه بين المللي هواپيمايي کشوري در شهر مراکش در جنوب مغرب گفت : مغرب خود را به عنوان تکيه گاهي براي صنعت هوانوردي به مقصد آفريقا در نظر مي گيرد و دورنماهاي آينده را اميدوار کننده مي داند.

نخست وزير مغرب اين مطلب را در حضور نمايندگان شرکتهاي غربي و آسيايي که در نمايشگاه هوافضاي مراکش غرفه دارند و همچنين مسئولان بلندپايه نظامي مطرح کرد.

در اين نمايشگاه که تا هفتم آوريل ادامه داشت، رزمايشهاي هوايي توسط هواپيماهاي نظامي اف شانزده مغرب و فرانسه برگزار شد.

در اين نمايشگاه همچنين چهار هواپيماي آخرين مدل اف شانزده از نخستين گروه هواپيماهايي که آمريکا اخيرا به مغرب تحويل داده است ، در معرض ديد بازديد کنندگان قرار گرفت.
 
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:aryanews.com
 
 
 
مطالب داغ سایر بخشها:
مانکنی که جاسوس از آب در آمد!+عکس
پاسخ های جالب حضرت امام به هاشمی
سهمیه مادام العمر حج برای خاتمی
بالاخره نرخ تورم سال ۱۳۹۰ اعلام شد
چه کسانی از یارانه 28 هزار تومانی محروم شدند؟