این در خواست در برهه ای از زمان صورت می گیرد که چهره های شاخص اصلاح طلب در بدترین شرایط دوران حیات سیاسی خود به سر می برند.
فارس: مرد عبا شکلاتی جریان اصلاحات از سید حسن خمینی خواست تا از وی برای حضور در جایگاه مدعوین سالروز مراسم بزرگداشت رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) در 14 خرداد دعوت به عمل آورد.

محمد خاتمی طی درخواستی از سید حسن خمینی" تولیت حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)" از وی خواسته است که در روز رحلت امام خمینی (ره) از وی به عنوان مهمان ویژه در کنار دیگر شخصیت های برجسته کشوری و لشگری در جایگاه مدعوین دعوت به عمل آورد.

لازم به ذکر است این در خواست در برهه ای از زمان صورت می گیرد که چهره های شاخص اصلاح طلب در بدترین شرایط دوران حیات سیاسی خود به سر می برند.

همین امر باعث شده است با وجود بیش از یک ماه مانده به برگزاری مراسم رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی" امام خمینی (ره)" این چهره اصلاح طلب که به دنبال بازگشت به صحنه سیاسی و اجتماعی کشور است درصدد می باشد که از طریق حضور در جایگاه مدعوین به هنگام سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر به عنوان "پذیرفتن وی از سوی نظام" بهره برداری نماید.

شخصیت ذکر شده در تلاش است تا برای انتخابات آتی ریاست جمهوری کشور وارد صحنه انتخاباتی شود و برخی کارشناسان چنین حرکات مشکوکی که از قضا برای چندمین بار اتفاق می افتد را نوعی فعالیت زود هنگام تبلیغاتی وی برای انتخابات آتی ریاست جمهوری ارزیابی می کنند.
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com
 
 
مطالب داغ سایر بخشها:
قتل پسر جوان به دليل رابطه با زن متاهل!
تصاویری واقعا دیدنی از تخلیه آب از ایستگاه مترو!!
جزییات واریز سهمیه بنزین اردیبهشت
عکس دردناکی که جایزه «پوليتزر 2012» را گرفت
دلايل لغو مصاحبه زنده رئيس جمهور در تلويزيون