یک هفته‌نامه اردنی مدعی شد که آمریکا روز 20 اردیبهشت‌ماه با همراهی رژیم صهیونیستی همزمان به ایران و سوریه حمله می‌کند.

 

مشرق : هفته‌نامه اردنی "الحیات" به نقل از آنچه "منابع سرّی و ویژه خود" خواند، مدعی شد که آمریکا طرح جدیدی را به همراهی رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران در روز 9 ماه می (20 اردیبهشت‌ماه جاری) در دست اجرا دارد که این حمله شامل صدها حمله موشکی به مراکز حساس و حیاتی ایران است.

این گزارش در ادامه ادعاهای خود با ذکر جزئیات مفصل از آمادگی نیروهای آمریکایی در منطقه به‌ویژه در کشور افغانستان نوشته است که تلاش‌های آمریکا برای انجام این حمله ضربتی، از هفته‌ها پیش آغاز شده و با سفر اخیر "باراک اوباما" رئیس‌جمهور آمریکا به افغانستان که غیرمنتظره انجام گرفت، تکمیل شده و به پایان رسید.

هم‌اکنون بیش از 120 هزار نظامی از نیروهای ناتو به همراه بیش از 68 هزار نظامی آمریکایی در افغانستان حضور دارند.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که پیش از این نیز بارها تاریخ‌های مختلفی از سوی مقامات آمریکایی و اسرائیلی برای حمله به ایران مطرح شده بود که بعد مشخص شد هدف از آن تنها اِعمال جنگ روانی برای پیشبرد اهداف خاص بویژه در مقطع مذاکرات هسته‌ای ایران و غرب بوده است.

به نظر می‌رسد اکنون غرب با در نظر گرفتن این احتمال که در مذاکرات آتی با گروه 1+5 در بغداد، جمهوری اسلامی ایران دست برتر و دست پُرتر را خواهد داشت به فکر درج این قبیل خبرها در رسانه‌های دست چندم کشورهای عرب وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی افتاده است.

الحیات در ادامه گزارش مضحک خود، می‌افزاید: آمریکا در صدد است به بهانه حمایت از اعراب در قبال تحرکات ایران در مورد جزایر سه‌گانه، جنگنده بمب‌افکن‌های خود را در خلیج فارس مستقر کرده و بنا بر اعلام این منابع ویژه و آگاه، این حمله شامل سوریه نیز خواهد بود و این کشور نیز از طریق سرزمین‌های اشغالی یا آسمان دریای مدیترانه هدف حمله قرار خواهد گرفت!

به نظر می‌رسد اردنی‌ها که تلاش زیادی برای پیوستن به شورای همکاری خلیج فارس نیز دارند قصد دارند با پیوند دادن این خبرها به جنجال‌آفرینی‌های اخیر شیوخ عرب حاشیه خلیج فارس بر سر موضوع حاکمیت جزایر سه‌گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، برای خود نیز در این میان، جایگاهی دست و پا کنند.

این گزارش البته در ادامه و برای خالی نبودن عریضه، با اشاره به اینکه ایران قطعاً در مقابل حملات احتمالی آرام نخواهد نشست، نوشت: منطقه در آستانه آتشفشان قرار دارد!


 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mashreghnews.ir
 
 
 
 
مطالب داغ سایر بخشها:
تصاویر کمتر دیده‌ شده از سیاستمداران دنیا
کشتار مردم با اره برقی + تصاویر (13+)
سرگذشت عجیب دختری ۱۷ ساله‌ با ۷ فرزند! +تصاویر
برداشت بی‌خبر مابه‌التفاوت یارانه‌ها ازحساب
یک زیبایی وحشتناک در چین+عکس