این روزها، با گذشت هفت سال از دولت احمدی‌نژاد و پس از چهار دور سفر استانی، می‌توان گفت که برای آبادان و خرمشهر، همچون بسیاری دیگر از مناطق محروم، اتفاق خاصی نیفتاده است...
 
روزنامه مردم سالاری در سرمقاله خود با عنوان«درماندگی 7+17 » نوشت:
*این روزها، با گذشت هفت سال از دولت احمدی‌نژاد و پس از چهار دور سفر استانی، می‌توان گفت که برای آبادان و خرمشهر، همچون بسیاری دیگر از مناطق محروم، اتفاق خاصی نیفتاده است و این در حالی است که یادآوری یک سخن تاریخی از احمدی‌نژاد در سخنان تبلیغاتی‌اش در بین دو مرحله‌ انتخابات ریاست جمهوری سال 84، می‌تواند نشان دهد که این مردم، همچون اکثریت مردم نواحی مختلف کشور با چه حرفهایی روبه رو بودند و اینک به کجا رسیده‌اند! روز 17 خرداد 1384 احمدی‌نژاد در آبادان گفت: «فقر زدایی از جنگ مشکل‌تر نیست... با این پشتوانه عظیم مردمی و با این قدرت، اکنون در حل مساله ساده ای مثل تامین آب و فاضلاب یک شهر مرزی که گردن همه مردم ما حق دارد، هفده سال است درمانده شده‌ایم.»
*حال تقریباً هفت سال ازاین سخن گذشته است و وضعیت شهرهای‌آبادان و خرمشهر و گله و شکایتهای مردم نجیب آن دیار، به مسوولان یادآوری می‌کند که نه هفده سال، بلکه هفده به علاوه هفت سال است که درمانده شده‌اند و توان حل مساله ساده ای مثل تامین آب و فاضلاب یک شهر مرزی را ندارند؛اگرچه چند باری سخن از حل مشکل و افتتاح پروژه‌ها و... شده است؛ اما واقعیت چیز دیگری است.
*نمونه‌های دیگر این اتفاق در همه شهرهای دیگر قابل پیگیری است وبی جهت نیست که این روزها، سخن از بیش از 50 هزار پروژه نیمه کاره دولت می‌رود. ورزشگاه‌های نیمه کاره، پروژه‌های عمرانی رها مانده، طرح‌های ارائه شده غیر قابل اجرا و... همه جا هستند و سهم آبادان و خرمشهر هم دراین عدالت همگانی منظور شده است! نمونه مشابه این اتفاق البته برای شهر قم هم افتاده که سال گذشته با تبلیغاتی بسیار، پروژه شیرین‌سازی آب قم با حضور احمدی نژاد(بعد از خانه نشینی 11 روزه و بدون حضور بزرگان قم) افتتاح شد اما دو هفته بعد، دوباره آب قم شور شد و شور ماند!



گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mardomsalari.com
 
مطالب داغ سایر بخشها:
جزئیات جنایتهای هولناک در تبریز
بيماری عجيب پسر اوگاندايی+تصویر
زمان آغاز ثبت نام مسکن مهر دانشگاهیان
اسامی مراکز صدور معرفینامه ارز تحصیلی