بدون در نظر گرفتن با حجاب یا بی حجاب بودن این شاهزاده و یا اینکه چه اخلاق و رفتاری دارد باید گفت که به خودی خود پناهنده شدن او به کشوری غربی نشان دهنده نارضایتی وی از آل سعود است.

 

دو روز گذشته در خبری تحت عنوان «یک شاهزاده آل سعود به لندن گریخت» از فرار کردن یک شاهزاده آل سعود به انگلیس و درخواست پناهندگی وی به این کشور خبر دادیم. اما با توجه به اینکه منبع خبر ما صفحه "مجتهد" در سایت اجتماعی تویتر بود، نام این شاهزاده فاش نشده بود.



در همین راستا امروز شبکه خبری العالم به نقل از منابع سعودی نام این شاهزاده را فاش کرد و گفت: شاهزاده «ساره بنت طلال بن عبدالعزیز» به انگلیس رفته و از این کشور درخواست پناهندگی کرده است.

این مطلب در ادامه افزود: این شاهزاده سعودی چند سالی است که در انگلیس زندگی می کند اما با توجه به اینکه باید وضعیت و سرنوشت خود را تعیین می کرد، اخیرا از دولت انگلیس درخواست پناهندگی کرده است.

شبکه العالم در پایان افزود: این شاهزاده سعودی رابطه خوبی با ملک «عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سعودی دارد و به رغم بی حجاب بودن، از اخلاق و رفتاری خوب برخوردار است.

در پایان لازم به ذکر است که بدون در نظر گرفتن با حجاب یا بی حجاب بودن این شاهزاده و یا اینکه چه اخلاق و رفتاری دارد باید گفت که به خودی خود پناهنده شدن او به کشوری غربی نشان دهنده نارضایتی وی از آل سعود است.