دولت احمدی نژاد ما را به نقطه صفر بازگرداند!
رسالت در سرمقاله خود با عنوان«رئیس جمهور آینده و مطالبه بر زمین مانده مردم و رهبری» نوشت:
*کمتر از یک سال تا انتخابات ریاست جمهوری یازدهم زمان باقی است و از همینک بسیاری از رجال و جریانات سیاسی در حال گرم کردن خود هستند تا در کارزار رقابت های انتخاباتی سال ۱۳۹۲ حضور یابند. یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری مجال و مجلای سئوالات و پاسخ های مختلفی خواهد بود که هر گروه و جریانی که بتواند از این آزمون سربلند بیرون بیاید احتمالا پذیرای شاهین اقبال عمومی خواهد بود. یک پرسش مهم در انتخابات آینده این است که مطالبات بر زمین مانده مردم و رهبری از رئیس دولت چیست؟

* در مسیر تشکیل دولت اسلامی در ۳۳ سال گذشته افت و خیز های فراوانی وجود داشته است. حتی برخی از دولت ها کمی با اصل نظام و انقلاب اسلامی زاویه داشته اند که البته نظام اسلامی مستقر با سعه صدر کامل تمام اندیشه ها و تفکرات مغایر را نیز در دل خود هضم کرده است.

*در این مسیر استعلایی تصور بسیاری از نیروهای معتقد به انقلاب این بود که پس از به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی احمدی نژاد اولین کسی است که در مسیر احیای دولت اسلامی گام بر می دارد. خیز مطلوب احمدی نژاد در دولت نهم این امید را زنده کرد. وی در یکی از سخنرانی هایش در سفر استانی به کرمان گفت: "من در سفرهای قبلی برخی ویژگی‌ها و وظایف دولت اسلامی را عنوان کرده بودم که از جمله‌ آنها گسترش وحدت و تقویت توحید کلمه در سایه‌ کلمه‌ توحید است. وظیفه‌ عدالت‌گستری حفظ عزت ملی، ترویج فرهنگ خدمتگزاری به ملت، ترویج اخلاق نیکو و حسنه، ترویج برادری، محبت و مهرورزی و سازماندهی تلاش همگانی برای برپایی جامعه‌ نمونه، الگو و شاهد نیز از جمله ویژگی‌ها و وظایف دولت اسلامی است. همچنین دفاع از مظلومان، ایستادگی در برابر ستمگران و صیانت از منابع ملی و خزانه عمومی ملت هم از دیگر وظایف دولت اسلامی به شمار می‌رود."

*اما از حرف تا عمل فاصله بسیار است. به تدریج مشخص شد که دولت احمدی نژاد نیز با آرمانها و اهداف اسلام عزیز فاصله دارد و حتی در برخی از مواضع دچار انحرافاتی شده است. لذا دولت احمدی نژاد باز ما را به نقطه صفر بازگرداند. امروز تشکیل دولت اسلامی مطالبه بر زمین مانده مردم و رهبری است. پیروزی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری تابعی از پاسخ تئوریک و پراتیک جریانات سیاسی به این مطالبه مغفول و مظلوم است.

*دولت نهم و دهم راه را از آنجا اشتباه آمدند به جای آنکه اسلام را از اسلام شناس واقعی اخذ کنند به نسخه های بی سر و ته یک مشت غیر متخصص دراسلام شناسی رجوع کردند. برای اصولگرایان اولین و اساسی ترین اصل، اسلام عزیز است. اسلام ناب را باید از رهبری معظم و مراجع معزز فرا گرفت. احمدی نژاد در یکی دو سال گذشته از رهبری و مراجع فاصله گرفته است.

* اصولگرایی بازتولید تفکر و خط امام خمینی(ره) و اندیشه های مقام معظم رهبری است. اصولگرایی به دنبال بسط ید ولایت در اداره کشور است. اما احمدی نژاد از افکار امام و رهبری زاویه گرفت
.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: alef.ir


مطالب داغ سایر بخش ها:
ازدواج کودکان زير 10 سال در تهران و ...!
با این فیلم ها نیازی به فارسی1 نیست!
پوشيدن شلوار، خوردن پیتزا و استفاده از موبايل آزاد شد!
کشف حجاب شاهزاده سعودی + عکس
افزایش «پارتی» های شیطان پرستان!